تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️طبق اسنادی که در بعضی منابع خبری منتشر شدت است سود خالص و سود عملیاتی پتروشیمی اروند در سال گذشته با کاهش ۴۸ درصدی در مقایسه با سال قبل از آن همراه بوده است.
 
⬅️نفت و گاز کارون: در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارائی‌های فیزیكی ایران نشان تقدیر نامه دو ستاره گرفتیم! نفت آنلاین: برای کاهش گازسوزی نشان چند ستاره گرفتید؟
 
⬅️ ارسالی مخاطبین/ پاسخ مدیر منابع انسانی ملی حفاری به تبدیل وضعیت شدگان بند دال متقاضی جابجایی: انتقالی و جابجایی ممنوع است!!!!! مشمولین بند دال: پس چگونه دستور انتقال فرزند یکی از نمایندگان سابق مجلس تبدیل وضعیت شده بند دال از ملی حفاری به مناطق نفتخیز امضا شد!!!
 
⬅️با رقابت ۲ هزار و ۴۰۰ ورزشکار انجام شد: مسابقات مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در ۲ بخش آقایان و خانم‌ها با راهیابی ۳۷۵ نفر به مرحله نهایی پایان یافت.
 
⬅️معصومه عزیزیان از نیروی های با سابقه کادر سلامت، بهداشت و درمان حوزه بازنشستگی، با حکمی از سوی رئیس صندوق های بازنشستگی صنعت نفت به سمت معاونت درمان، سلامت و بهداشت صندوق ها منصوب شد. حوزه درمان از ارکان خدمات رسانی صندوق هاست که به نیابت از کارفرما خدمات درمانی را انجام می دهد با توجه به سن بازنشستگان این بخش از اهمیت بالای برخوردار است.
 
⬅️امام جمعه ایلام: مدیران پتروشیمی باید پاک‌دست و پرتلاش باشند تا جلوی ضرر و زیان گرفته شود.
 
⬅️کنفرانس بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف انرژی بدون حضور خودروسازان (عاملان اصلی دود شدن بنزین کشور) برگزار شد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت: نمی‌شود هم‌اکنون با روش تولید بنزین در دهه ۴۰ و ۵۰ بنزین تولید کرد!
 
⬅️دومين رويداد آموزش شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب ١۴٠٣ با حضور ابراهیم پیرامون مديرعامل و مديران ارشد اين شرکت برگزار شد.
 
⬅️پلاتس: تولید نفت خام اعضای اوپک‌پلاس طی ماه سپتامبر در پی افت تولید نفت لیبی و عراق نسبت به ماه اوت ۵۰۰ هزار بشکه کاهش یافت.
 
⬅️پنجمین نشست بلندپایه مشترک سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) در حوزه انرژی با تأکید بر اهمیت جایگاه نفت و گاز در رفاه و پیشرفت بشر تأکید کرد.
https://naftonline.ir/news/30586/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0