تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
دکتر رضا جباری نماینده مردم حوزه مسجدسلیمان بزرگ گفت : مدیرانی که در حق تیم نفت مسجدسلیمان اشتباه کرده اند بیاند و بگویند اشتباه کردیم ، کنار بروند یا استعفا بدهند.
باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان
باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان
دکتر رضا جباری نماینده مردم حوزه مسجدسلیمان بزرگ در ارتباط با مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت : در طول یکی دوسال اخیر مدیران مربوطه آنقدر مشکلات این باشگاه را پیگیری نکردند و همه را به لحظه اخر واگذار کردند که حالا با انبوهی از مشکلات انباشته مواجه شده ایم.

وی افزود : مهمترین موضوع اینجاست که این افراد علاوه بر اینکه مشکلات این باشگاه را بازگو نکردند ، حتی تلاشی برای حل این مشکلات هم نکردند و حالا همین ها امروز از مشکل تبدیل به معضل برای این تیم شده اند.

جباری یادآور شد: تیمی که با قدرت در لیگ برتر بازی میکرد و مربیان و بازیکنان بین المللی هر چند هفته به مسجدسلیمان می آمدند تا با بازیکنان این تیم مسابقه بدهند و به نوعی نیروی محرکه پیشرفت شهر شده بود را ببینید بر اثر سومدیریت به چه روزی انداخته اند.وی افزود : تعجب من این است که اگر من هم نمی آمدم و به این قطار پرمعضل تیم نفت سر نمیزدیم این قطار همچنان بر همان ریل قبلی و در سکوت میخواست راه خود را تا ایستگاه اخر که همان منحل شدن تیم است ادامه دهد.

وی خاطر نشان کرد که : تیم نفت و مسائل حاشیه ان تنها به نفت مربوط نیست و حق الناس است و بیکار نخواهیم نشست و تمامی افرادی که در حق این تیم طی این سالها کوتاهی کرده اند را بصورت حقوقی پیگیری خواهیم کرد.
جباری در ادامه گفت : در لحظه اخر متوجه بدهی ۵۰ میلیاردی تیم شدیم و نامه آن را در قالب مسئولیت های اجتماعی از مدیرعامل نفت ایران گرفتم و به دلیل همین عدم پرداخت بدهی است که تاکنون پنجره نقل و انتقالات تیم بسته شده و واین تیم نمی تواند بازیکنان جدید بگیرد و تغییرات لازم را بدهد .

نماینده مردم حوزه مسجدسلیمان بزرگ گفت : امید مردم به این باشگاه و تیم های آن است اما ببینید چه بلایی سرآن اورده اند و عواقب آن را هم همین جوانان میبینند که با شوق و اشتیاق برای تشویق آن به ورزشگاه می آمدند و حالا بر اثر پسرفت تیم ها و شکست های آنها سرخورده می شوند.

این نماینده مجلس یادآور شد : مشکل باشگاه نفت تنها گریبانگیر تیم نفت مسجدسلیمان نشده بلکه پنجره نقل و انتقالات کلیه تیم های زیر مجموعه این باشگاه شامل امید ، جوانان و نوجوانان  نیز تا حل مشکل مالی این باشگاه بسته خواهند ماند.

وی در پایان گفت : با اقای تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم و وی قول مساعد برای پیگیری و حل مشکلات باشگاه نفت را داد.
https://naftonline.ir/news/30425/
منبع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0