تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
قابل توجه سعید توکلی / یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین

درخواست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت از مدیرعامل جدید شرکت ملی گاز ایران

جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت در شرکت ملی گاز ایران با ارسالی پیام هایی یکپارچه به نفت آنلاین از بلاتکلیفی و عدم شروع بکار خود انتقاد کردند.
سعید توکلی | مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
سعید توکلی | مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین متن پیام ارسالی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت در شرکت ملی گاز ایران به شرح ذیل می باشد:

با عرض سلام و احترام خدمت دست اندرکاران رسانه خبری نفت آنلاین
 
با توجه به گذشت بیش از ده ماه از تاریخ انتشار کارنامه نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت، متاسفانه همچنان سلسله مراتب گزینش شرکت ملی گاز به حدی کند می باشد که گویا متوقف گردیده است.

این اتفاق برخلاف سایر شرکت های تابعه وزارت نفت می باشد و این موضوع باعث نگرانی هایی جدی شده است. و همچنین این روند ثابت و متوقف شرکت ملی گاز باعث شده که زندگی و معیشت خیلی از پذیرفته شده گان مختل شود. 
 
متاسفانه علی رغم پیگیری های مجدانه و تلاش های پذیرفته شدگان در زمینه دستیابی به اطلاعاتی در خصوص روند پیشبرد امور گزینش و استخدامی، هیچگونه اطلاعیه یا پاسخگویی در این خصوص صورت نگرفته است و از طرفی زمان بررسی و پاسخ دهی مطابق ماده شانزده قوانین گزینش وزارت نفت، حداکثر سه ماه می باشد در حالی که این روند تاکنون در برخی موارد بیش از هشت ماه به طول انجامیده است. 
 
لذا با توجه به اینکه طولانی شدن روند استخدام موجب آلام و آسیب های روحی برای پذیرفته شدگان می باشد،ضمن تشکر از حسن توجه شما رسانه محترم، خواهشمندیم این مطلب منتشر و پیگیری شود و از آقای سعید توکلی مدیرعامل جدید شرکت ملی گاز که وعده توجه به نیروی انسانی را پس از تصدی این سمت دادند خواهشمندیم به این موضوع ورود کرده و به بلاتکلیفی ما پایان دهند.

با تشکر از نفت آنلاین . پذیرفته شدگان آزمون وزارت نفت ۱۴۰۱

پی نوشت نفت‌آنلاین : امیدواریم شرکت ملی گاز ایران با صدور اطلاعیه ای در خصوص چرایی تاخیر در بکارگیری پذیرفته شرگان این آزمون پاسخگو باشد و نخبگانی را که با هزاران امید و آرزو در آزمون استخدامی نفت شرکت کردند و تمامی مراحل آزمون ، ارزیابی و مصاحبه را گذرانده اند از بلاتکلیفی نجات دهد.
https://naftonline.ir/news/30424/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ر
واقعا ممنونیم از نفت آنلاین که صدای ما بود
تنها امید ما همین نفت آنلاین است

خیلی خیلی خیلی ممنون
feedback
United States
رضا
از معاون محترم وزیر و همه مسئولین تقاضا داریم پیگیر مشکلات ما باشند چرا که با این روند بسیار کند تشریفات استخدامی هیچ امیدی به آینده نمی رود
feedback
Iran, Islamic Republic of
منتظر
امیدواریم پارس جنوبی هر چه زودتر تکلیف استخدامی ها رو مشخص کنه. فرایند گزینش و دعوت به کار واقعا فرسایشی شده. زندگی هامون رو تحت تاثیر قرار داده. کسی هم پاسخگوی وضعیت نیست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مریم حیدری راد
سلام
با توجه به قبولی در ازمون و فرزند شهید بودن از جناب اقای توکلی تقاظا رسیدگی دارم
سپاسگزارم
feedback
Iran, Islamic Republic of
Z
خیلی زود اعتراض کردید.ما۲۰ساله در انتظار تبدیل وضعیت هستیم بیچاره قرار داد مستقیم و شتر 🐔 🥚
feedback
Austria
دلسوزان ملی گاز ایران
سلام و عرض ادب خدمت آقای توکلی بزرگوار و کاردان
جناب توکلی هرچه سریعتر به ????? برسید
واقعا از رییس حراستش گرفته تا مدیر بهره برداری واقعا شایسته این سمت نیستند و آنقدر بچه بازی شده که نیروهای رسمی کنار گذاشته شده اند و فقط فقط تا میتونن نور چشمی های خودشان را استخدام کرده اند و ازشان استفاده میکنند. به ویژه در واحد حراست تبعیض غوغا میکند بازرس از تهران می آید سرکشی در حد دفتر رییس خلاصه میشه و بر میگرده
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایمان
باتشکر از نفت آنلاین بابت پیگیری

در نظر داشته باشید الان 14 ماه از زمان برگزاری آزمون می گذره، بنده بعد از طی تمامی مراحل اوایل اردیبهشت مصاحبه گزینش دادم و با گذشت نزدیک 5 ماه هنوز گزینش ملی گاز نتیجه رو اعلام نکرده...
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهاب
تبدیل وضعیت نیروهای ارکان ثالث بزرگترین خواسته نیروهای غیررسمی هستش
feedback
United States
بهزاد
ممنون از نفت آنلاین که صدای صدها برگزیده آزمون استخدامی رو به گوش مدیران گاز رسونده. ما چند ماهه که بلاتکلیف موندیم و روند جذب افراد خیلی خیلی کند هست. خیلی هامون ماه هاست از کار قبلی مون استعفا دادیم و الان چند ماهه بیکاریم و منتظریم شرکت گاز شروع به کار کنه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
سلام
واقعا این روند هم روی زندگی فردی و هم کاری که قبلاً مشغول بودیم تاثیر مخرب گذاشته امیدواریم که هر چه زودتر شروع به کار انجام بشه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
من پارسال تمام مراحل مصاحبه و تحقیقات محلی گزینش را انجام دادم. ولی هنوز جواب گزینش نیامده. چند بار حضوری رفتم . ??? در گزینش تهران به من گفت دیگه تو را اینجا نبینم
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیدوار
با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
میثم
با ۱۱ سال سابقه کار در پارس جنوبی و قبولی در آزمون استخدامی بعد از گذشت ۹ ماه از شروع تشریفات استخدامی متأسفانه هنوز استخدام نشدم، مسئولان گزینش شرکت ملی گاز باید جوابگو این کم کاری باشند
feedback
Iran, Islamic Republic of
میثم
متأسفانه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از همان اول شروع تشریفات استخدامی به شدت بی نظم عمل کرد
feedback
Iran, Islamic Republic of
ميثم
گزينش شركت ملي گاز ايران بابت اين كمكاري و ايجاد ناهنجاري بايد جوابگو باشد
تازه ترين نظرات
0