کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه سعید توکلی / یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین

درخواست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت از مدیرعامل جدید شرکت ملی گاز ایران

26 شهريور 1403 ساعت 9:36

جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت در شرکت ملی گاز ایران با ارسالی پیام هایی یکپارچه به نفت آنلاین از بلاتکلیفی و عدم شروع بکار خود انتقاد کردند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین متن پیام ارسالی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت در شرکت ملی گاز ایران به شرح ذیل می باشد:

با عرض سلام و احترام خدمت دست اندرکاران رسانه خبری نفت آنلاین
 

با توجه به گذشت بیش از ده ماه از تاریخ انتشار کارنامه نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت، متاسفانه همچنان سلسله مراتب گزینش شرکت ملی گاز به حدی کند می باشد که گویا متوقف گردیده است.

این اتفاق برخلاف سایر شرکت های تابعه وزارت نفت می باشد و این موضوع باعث نگرانی هایی جدی شده است. و همچنین این روند ثابت و متوقف شرکت ملی گاز باعث شده که زندگی و معیشت خیلی از پذیرفته شده گان مختل شود. 
 
متاسفانه علی رغم پیگیری های مجدانه و تلاش های پذیرفته شدگان در زمینه دستیابی به اطلاعاتی در خصوص روند پیشبرد امور گزینش و استخدامی، هیچگونه اطلاعیه یا پاسخگویی در این خصوص صورت نگرفته است و از طرفی زمان بررسی و پاسخ دهی مطابق ماده شانزده قوانین گزینش وزارت نفت، حداکثر سه ماه می باشد در حالی که این روند تاکنون در برخی موارد بیش از هشت ماه به طول انجامیده است. 
 
لذا با توجه به اینکه طولانی شدن روند استخدام موجب آلام و آسیب های روحی برای پذیرفته شدگان می باشد،ضمن تشکر از حسن توجه شما رسانه محترم، خواهشمندیم این مطلب منتشر و پیگیری شود و از آقای سعید توکلی مدیرعامل جدید شرکت ملی گاز که وعده توجه به نیروی انسانی را پس از تصدی این سمت دادند خواهشمندیم به این موضوع ورود کرده و به بلاتکلیفی ما پایان دهند.

با تشکر از نفت آنلاین . پذیرفته شدگان آزمون وزارت نفت ۱۴۰۱

پی نوشت نفت‌آنلاین : امیدواریم شرکت ملی گاز ایران با صدور اطلاعیه ای در خصوص چرایی تاخیر در بکارگیری پذیرفته شرگان این آزمون پاسخگو باشد و نخبگانی را که با هزاران امید و آرزو در آزمون استخدامی نفت شرکت کردند و تمامی مراحل آزمون ، ارزیابی و مصاحبه را گذرانده اند از بلاتکلیفی نجات دهد.


کد مطلب: 30424

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30424/درخواست-پذیرفته-شدگان-آزمون-استخدامی-نفت-مدیرعامل-جدید-شرکت-ملی-گاز-ایران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir