تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
جمعی از کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت ساکن کوی نفت و حفاری اهواز با ارسال پیامی مشترک به نفت آنلاین ضمن تشکر از مطالبه گری های صورت گرفته در خصوص مشکلات این منطقه خواستار ادامه انتشار مطالبات جهت رفع مشکلات مردم این منطقه شدند.
کوی نفت اهواز
کوی نفت اهواز
به گزارش نفت آنلاین ، متن نامه ارسالی که توسط صدها نفر از کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت ساکن کوی نفت ارسال شده است به شرح ذیل می باشد:

مدیر مسئول محترم رسانه‌ی نفت آنلاین
با سلام و احترام
 
بدین‌وسیله ضمن قدردانی از اهتمام ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در رسانه‌ی وزین نفت آنلاین، مراتب سپاس و تشکر خود را از پیگیری‌های مؤثر آن رسانه در خصوص رفع مشکلات ناشی از وضعیت اسفناک آسفالت برخی از معابر منطقه‌ی کوی نفت و شهرک ملی حفاری اهواز اعلام می‌داریم.
 
همان‌گونه که مستحضرید، بی‌توجهی مسئولین ذی‌ربط به مشکلات زیرساختی این مناطق، که عمدتاً ساکنین آن را کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت تشکیل می‌دهند، موجب نارضایتی گسترده در بین اهالی گردیده بود. خوشبختانه، با پیگیری‌های مستمر و انتشار اخبار مربوطه در رسانه‌ی نفت آنلاین، این مطالبه‌ی به حق مردم این مناطق مورد توجه قرار گرفت و در نهایت منجر به رفع بخشی از مشکلات گردید و امیدواریم این مطالبه گری های خوب ادامه پیدا کند.
 
شایسته است تأکید نماییم که نقش مؤثر رسانه‌ی نفت آنلاین در این زمینه، بیش از پیش بر اهمیت جایگاه رسانه‌ها در انعکاس مطالبات عمومی و پیگیری مشکلات مردم تأکید می‌ورزد. بی‌شک، تلاش‌های بی‌وقفه جنابعالی و همکاران محترم در ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به جامعه‌ی نفت و انرژی نقش بسزایی داشته است.
 
از آن‌جا که ده‌ها رسانه و کانال خبری دیگر در استان خوزستان، علی‌رغم اطلاع از این مشکلات، هیچ‌گونه اقدام مؤثری در این زمینه انجام ندادند، مراتب قدردانی خود را از رسانه‌ی نفت آنلاین که با حساسیت و دلسوزی به مطالبات مردم پاسخ گفت، مجدداً اعلام می‌داریم.
 
با تشکر و احترام
جمعی از کارکنان و بازنشستگان ساکن در منطقه‌ی کوی نفت و شهرک ملی حفاری اهواز
https://naftonline.ir/news/30330/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
واقعا جای تاسف است.
شهردای اهواز و آبفا خون مردم اهواز را توی شیشه کردند
هیچکس هم صداش در نمیاد

ببینید کیفیت آسفالت خیابان های اهواز را!!!!

واقعا جای تاسف است
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا کارمند مناطق نفتخیز
نکته عجیب اینکه بعد از انتشار مطلب توسط نفت آنلاین ظاهرا شهرداری اهواز ناراحت میشه!!!
و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هم برای اینکه به شهردار و تیمش دلداری بده اونا رو دعوت میکنه مناطق و ازشون تقدیر میکنه!!

کاش مدیران مناطق فقط یکم مثل نفت آنلاین بفکر پرسنل بودند
تازه ترين نظرات
0