تاریخ انتشارجمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم تفاهمنامه همکاری امضا کردند
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این تفاهمنامه در سومین روز کاری نمایشگاه نفت تهران میان دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مهندس علاقه بند مدیر عامل شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم امضا و مبادله شد.
 
 در آیین امضا این تفاهمنامه که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و نمایندگان رسانه های جمعی برگزار شد، دکتر حمید رضا گلپایگانی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) گفت: توان تجهیزاتی و نیروی انسانی متخصص این شرکت در بخش ارائه خدمات یکپارچه فنی شرکت ملی حفاری ایران مورد نیاز چاه های نفت و گاز منحصر به فرد است که می تواند نیاز کشور را در این زمینه علاوه بر ناوگان ملکی سازمان و شرکت های خصوصی فعال در پروژه های صنعت نفت را تامین نماید . 
 
وی افزود: در حال حاضر پروژه های خوبی با شرکت OEID در زمینه تامین دکل در مناطق نفتخیز و چاه های ژئو ترمال در دست اجرا داریم و با اجرای این تفاهم نامه به دنبال توسعه همکاری و فعالیت ها هستیم.
 
مهندس علاقه بند مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم (OEID) نیز با اشاره به توانمندی و ظرفیت های ملی حفاری بر توسعه همکاری های فیمابین دو شرکت تاکید کرد و گفت، استمرار همکاری با شرکت ملی حفاری ایران به عنوان بزرگترین شرکت حفاری تابع صنعت نفت کشور می تواند شتاب بخشی خوبی در اجرای قراداد ها و پروژه های این شرکت ایجاد نماید.
 
https://naftonline.ir/news/29808/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0