تاریخ انتشارجمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
شرکت های ملی حفاری ایران و عملیات اکتشاف در روز سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
شركت ملی حفاری ایران و شرکت عملیات اکتشاف تفاهم‌نامه همكاری امضا كردند
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، امروز(جمعه 21 اردیبهشت 1403) در سومین روز کاری نمایشگاه بین المللی نفت تهران، با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و اصحاب رسانه تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت های ملی حفاری و عملیات اکتشاف منعقد و به امضا مدیران عامل هر دو شرکت رسید.
 
دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در آیین امضا این تفاهمنامه گفت: شرکت ملی حفاری ایران نقش کلیدی در فرایند تولید دارد و در چها دهه گذشته برنامه های ترسیم شده شرکت ملی نفت ایران را در زمینه حفاری چاه های نفت و گاز با نیروی متخصص کاملا ایران تحقق بخشیده و تخصص های فنی این صنعت راهبردی را بومی نموده است. 
 
وی افزود: با اجرایی شدن این تفاهم نامه، این سازمان خدمات مورد نیاز جنبی چاه های نفت و گاز را از شروع عملیات حفاری تا بهره برداری از چاه مورد نیاز شرکت عملیات اکتشاف در پروژه های در دست اجرا را تامین خواهد نمود. 
 
 در ادامه این آیین مهندس مجتهدی مدیر عامل عملیات اکتشاف تصریح کرد: با توجه به توانمندی های تجهیزاتی، نیروی متخصص فنی و تجارب میدانی ملی حفاری در مناطق نفتخیز کشور، بی شک در یک تعامل مشترک و همکاری مطلوب و نقش ارزشمند این شرکت، پروژه های در دست اجرا طبق برنامه اجرا و در دستور کار قرار می گیرند.
https://naftonline.ir/news/29807/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0