تاریخ انتشارجمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان از مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان برای اقدامات ارزنده وی در توجه به علوم قرآنی در سطح استان تجلیل کرد.
شرکت نفت و گاز اروندان
شرکت نفت و گاز اروندان
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، پنجشنبه (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) دیدار جامعه قرآنی خوزستان با آیت‌الله موسوی‌فرد نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان با حضور جمع کسیری از حافظین، قاریان و خادمین قرآن کریم در دفتر ایشان برگزار شد.
 
در سومین روز ماه مبارک رمضان و در حاشیه این آیین معنوی که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان ممتاز همراه بود، از مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان بعنوان مدیر استانی کوشا، توسط آیت‌الله موسوی‌فرد، مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مهدی اخوان صباغ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به پاس تلاش‌های دو ساله وی در اشاعه فرهنگ علوم قرآن کریم و حمایت از بیش از دو هزار نفر از قرآن آموزان شهرستان‌های حوزه غرب کارون با اهدا لوح و تمثیل سردار شهید سلیمانی تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.
 
در این سپاس نامه، از زحمات و نقش موثر مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در انجام‌ امور قرآنی و فعالیت‌های انقلابی ایشان و همکارانشان تقدیر و قدردانی بعمل آمد.
 
گفتنی است؛ شرکت نفت و گاز اروندان با انجام‌ امور فرهنگی در حوزه مسولیتهای اجتماعی خود در شهرهای حوزه تاسیساتی این شرکت، توانسته است با انجام مسابقات و محافل متعدد قرآنی، توانمندسازی مربیان قرآنی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و تجهیز دارالقرآن ها در سطح شهرستان‌های خرمشهر، هویزه، شادگان، مینوشهر و دارخوین ضمن انجام علوم تربیتی و فرهنگی برای تمام‌ ردهای سنی برادران و خواهران مشتاق، مفتخر است تاکنون بیش از دو هزار قرآن آموز را تحت پوشش خود قرار دهد.
 
شایان‌ ذکر است؛ این خدمات در حوزه علوم قرآنی بیش از این نیز توسط امام جمعه خرمشهر و امام جمعه هویزه مورد تقدیر قرار گرفته بود.
https://naftonline.ir/news/29612/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
به به .. اقای عذاری.احسنت.
تبریک.
واقعا شاهد رویکرد مثبت قران و نماز هستیم در اروندان.احسنت
0