تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
این فیلم نحوه استخدام در شرکت نفت را نشان می دهد.
اگر می خواهید استخدام شرکت نفت شوید حتما این کلیپ را تا آخر ببینید و به اشتراک بگذارید .
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین؛ استخدام رسمی در صنعت نفت از طریق آزمون استخدامی نفت می باشد.در چند دهه گذشته ده ها آزمون استخدامی نفت جهت جذب متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاهی برگزار شده است.

آخرین آزمون استخدامی نفت در سال ۱۴۰۲ پس از ۱۰ سال برگزار شد.

 آزمون استخدامی شرکت نفت یکی از سخت ترین آزمون های استخدامی کشور است و حتی بسیاری از کارشناسان آموزشی قبولی در آنرا معادل رتبه های بالای کنکور سراسری می دانند.

داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی پس از مرحله مصاحبه فنی - تخصصی و در صورت موفقیت به وزارت نفت جهت انجام امور طب صنعتی و گزینش معرفی می شوند و پس از گذراندن این مرحله بصورت پیمانی در صنعت نفت استخدام می شوند.

در چند دهه گذشته بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی رویای شاغل شدن در صنعت نفت را در سر دارند. اما صنعت نفت آن چیزی نیست که شما فکر می کنید.

در صنعت نفت باید دور از خانواده و در سخت ترین شرایط آب و هوایی و با آلاینده ها و گازهای سمی کار کنید اما دقیقا افزایش حقوق و مزایا و کسور مالیاتی شما به اندازه افراد شاغل در مناطق خوش آب و هوا است.

پس اگر دنبال حقوق و مزایای خوب هستید دنبال استخدام در شرکت نفت نباشید.

شایان ذکر است در بدو ورود به صنعت نفت با یک پایه حقوق باور نکردنی مواجه می شوید. پایه حقوقی که اگر اضافه کاری و سایر مزایا را هم به آن اضافه کنند میلیون ها تومان زیر خط فقر است.

شاید باورکردنی نباشد! اما وزارت نفت حتی در رتبه بندی حقوق و مزایا بین ۱۰ دستگاه اجرایی برتر نیز قرار ندارد!

و به بیان ساده تر: آواز دهل شنیدن از دور خوش است...
https://naftonline.ir/video/30594/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0