تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
حمید بورد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید و نشستی در ساختمان مرکزی شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر بر شتاب بخشی و افزایش کمک رسانی در حوزه مسولیت‌های اجتماعی به مردم خرمشهر تاکید کرد.
حمید بورد | خرمشهر
حمید بورد | خرمشهر
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز پنجشنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۳، جلسه بررسی مسئولیت‌های اجتماعی در خرمشهر و تولید این شرکت با حضور دکتر حمید بورد، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، دکتر مطورزاده نماینده مردم خرمشهر در مجلس، فرخ علیخانی مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مهندس زارعی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در دفتر ساختمان مرکزی شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر برگزار شد.
 
بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران فعالیت شرکت نفت و گاز اروندان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و دیدگاه جدید در این حوزه را قابل تقدیر دانست و خواستار استمرار این فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق در آینده از سوی شرکت‌های نفتی و تقسیم کار برای خدمت‌رسانی به مردم شد.
 
وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های مردم خوزستان، بر خدمت‌رسانی، انجام اقدامات اساسی و رفع مشکلات به صورت ریشه‌ای در خرمشهر به عنوان خاکریز اول جنگ و یکی از نقاط مهم در جنگ تحمیلی تاکید کرد.
 
بورد آموزش نیروی انسانی براساس نیاز صنایع و شرکت‌های نفتی در خرمشهر، مطالعات درخصوص طرح جامع آمایش سرزمینی، کمک در حوزه کشاورزی و ارائه تسهیلات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را از مسائلی دانست که می‌توان به مردم خرمشهر ارائه کرد.
 
وی کارنامه اروندان در حوزه تولید و فنی را نیز مثبت برشمرد و گفت: اروندان یک شرکت نوپا است و درحال شکل‌گیری و تکامل است و ما نیز قصد داریم تولید غرب کارون را به طور کامل در اختیار این شرکت قرار دهیم.
 
در ادامه مطورزاده نماینده مردم خرمشهر ضمن اشاره به اقدامات مثبت اروندان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و برگزاری این جلسه برای ارائه خدمات بیشتر به مردم خرمشهر، گفت: وجود شرکت‌هایی مانند اروندان یک ظرفیت برای خدمت به مردم است؛ لذا انتظار داریم اختیارات بیشتری از سوی شرکت ملی نفت و وزارتخانه به این شرکت داده شود تا خدمت‌رسانی به مردم این شهر که با تمام سختی‌های جنگ و بعد از آن عزتمندانه زندگی کردند افزایش یابد.
 
وی افزود: یکی از راه‌های ارائه تسهیلات به مردم خرمشهر انتقال گردش مالی شرکت‌های پیمانکاری و صنایع به خرمشهر است تا با افزایش اعتبارات بانک‌ها تسهیلات بیشتری برای اشتغال‌زایی در اختیار مردم قرار دهند.
 
عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز ضمن خیر مقدم به معاون وزیر نفت، گزارشی از عملکرد سه ساله این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و تولید ارائه کرد.
 
وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای و مسائل فنی این شرکت برای افزایش تولید، به میادین در دست توسعه به عنوان یک فرصت برای ایجاد اشتغال و خدمت به مردم خرمشهر اشاره کرد.
 
عذاری اهوازی به ارائه راه‌هایی برای کمک به مردم حوزه‌ تاسیساتی به خصوص خرمشهر اشاره کرد و خواستار و افزایش اختیارات در بحث انجام کارهای اساسی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شد.
 
گفتنیی است؛ در پایان این نشست که جمعی از مدیران و روسای شرکت نفت و گاز اروندان نیز حضور داشتند، ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های موجود مردم شریف شهرستان خرمشهر و حوزه تاسیسات نفتی اروندان، تصمیمات خوبی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گرفته شد و جهت اقدامات بعدی و پیگیری آنها دستورات لازم صادر گردید.
https://naftonline.ir/news/30480/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0