تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
این بازدید بصورت سرزده و با هدف گفتگو با کارکنان و بررسی مشکلات آنها در تاریخ ۲۲شهریور از ساعت ۲۲:۰۰الی ۰۰:۰۶بامداد روز جمعه مورخ ۲۳شهریور انجام شد.
ابوالقاسم حبیبی پور
ابوالقاسم حبیبی پور
به گزارش نفت آنلاین مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از ایستگاه آتش نشانی و اتاق عملیات حراست منطقه عملیاتی کریت کمپ بازدید کرد.
 
این بازدید بصورت سرزده و با هدف گفتگو با کارکنان و بررسی مشکلات آنها در تاریخ ۲۲شهریور از ساعت ۲۲:۰۰الی ۰۰:۰۶بامداد روز جمعه مورخ ۲۳شهریور انجام شد.
 
ابوالقاسم حبیبی پور بازدید از مجموعه های مختلف ، گفتگو با کارکنان و حذف فاصله بین مدیریت منابع انسانی و دیدار رودررو با آنها را از اولویتهای خود دانست و افزود تصمیم گیری برای کسانی که در میدان کار میکنند ایجاب میکند که در میدان حضور پیدا کنیم و مستقیما شرایط میدان را درک کنیم.
 
حبیبی پور در خصوص اولین سفر معاون محترم وزیر و مدیر عامل جدید شرکت ملی نفت ایران به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به کارکنان گفت: مهندس بورد با سخنان خود در این سفر نشان دادند که برای حل مشکلات و پیگیری مسائل مهم کارکنان اراده و اهتمام ویژه ای دارند و توجه ایشان در این خصوص جدیست و با توجه به درک صحیحی که از میدان دارند، کارکنان امید دارند که با پیگیری های این مدیر باتجربه و مردمی شاهدمرتفع شدن مشکلات اساسی خود باشند.
در این بازدید مدیر منابع انسانی NISOC با تک تک کارکنان ارزشمند ایستگاه مهم آتش نشانی و حراست در منطقه حساس کریت کمپ در یک فضای صمیمی به گفتگو پرداخت و نقش آنها را در شرکت بسیار مهم و قابل احترام عنوان نمود و بیان داشت مدیریت منابع انسانی خود را خادم کارکنان میداند و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات و مطالبات آنها فروگذار نخواهد کرد.
 
کارکنان ایستگاههای مورد اشاره از حضور مدیر منابع انسانی در محل کار آنها در این ساعت ، ابراز خرسندی نموده و بیان داشتند این دیدارها میتواند روحیه و انگیزه آنها را چند برابر کند و فرصتی را فراهم می‌کند تا کارکنان بدون واسطه با مدیران ارشد سازمان گفتگو کرده و مشکلات خود را مطرح کنند .
https://naftonline.ir/news/30415/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0