تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
اعلام خبر احتمال واگذاری باشگاه فوتبال استقلال تهران به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس باعث واکنش هایی در فضای مجازی شد.
واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس!
واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس!
به گزارش نفت آنلاین ، نظر به تصمیم دولت مبنی بر واگذاری باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به مجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و با توجه به سرمایه انسانی بسیار زیاد استان خوزستان و بوشهر در ورزش کشور ( علی الخصوص فوتبال )   جای بسی تامل است که میبایست بخش کلانی از بودجه مسئولیت های اجتماعی این شرکتها بجای هزینه در استان خوزستان و بوشهر در این باشگاه تهرانی هزینه شود!!

عجیب تر آنکه اکثر شرکت های زیرمجموعه پتروشیمی خلیج فارس در استان های خوزستان و بوشهر قرار دارند ، پس چرا باید باشگاه فوتبالی که در پایتخت کشور مستقر است و هیچ ربطی به جنوب ندارد در آینده از درآمدهای بدست آمده در استان های جنوبی برای خود تغذیه کند!
 
شایان ذکر است باشگاه بسکتبال پتروشیمی بندر امام که سابقه چندین قهرمانی در آسیا و لیگ برتر بسکتبال کشور دارد به بهانه های عجیب در سال ۹۹ حتی در آستانه منحل شدن قرار گرفت (حتی شنیده شده است که این تیم کاملا منحل شده است) و همچنین امروزه شاهد رقابت تنگاتنگی بین تیم های خوزستانی (فولاد ، استقلال خوزستان و نفت آبادان) در سقوط از لیگ برتر فوتبال کشور بدلیل مشکلات مالی وجود دارد! و نکته قابل تامل این است که بر اساس قانون شرکت های وزارت نفت حق تیم داری ندارند اما چگونه به هلدینگ خلیج فارس که بخش مهمی از آن مرتبط با صنعت نفت است اجازه باشگاه داری و تیم داری داده شده است.
 
در پایان این گزارش امید است هلدینگ خلیج فارس بجای باشگاه داری و خرج کردن بخش عظیمی از درآمد خود در آینده برای باشگاه فوتبال استقلال ، این هزینه ها را در جای درست تری ( استان های محروم ) هزینه نماید و مسئولان و دلسوزان دست اندرکار در کشور هر چه سریعتر جلوی این اقدام ناصحیح را بگیرند.
https://naftonline.ir/news/29727/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0