تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
سفر پاکنژاد به عسلویه
سفر پاکنژاد به عسلویه
⬅️بایدن:اگر جای اسرائیل بودم، به گزینه‌های دیگری جز حمله به تاسیسات نفتی ایران فکر می‌کردم .
 
⬅️منابع خبری بین المللی:تهدید اسرائیل به انتقام از ایران و احتمال تشدید بحران پس از آن، بازارهای انرژی که به خواب غفلت رفته بودند را شدیداً تکان داده است.
 
⬅️منابع آگاه از هدف قرار گرفتن پالایشگاه نفت حیفا در دور جدید حملات موشکی حزب الله لبنان که از صبح دیروز آغاز شده خبر دادند.
 
⬅️محسن پاک‌نژاد صبح امروز، شنبه ۱۴ مهر برای نخستین‌بار از زمان حضورش در وزارت نفت به‌عنوان وزیر نفت دولت چهاردهم به‌منظور اطلاع از فعالیت‌ها در منطقه ویژه انرژی پارس و گفت‌وگو با کارکنان عملیاتی سکوها و پالایشگاه‌های میدان گازی پارس جنوبی وارد عسلویه شد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در سفر به پارس جنوبی خطاب به کارکنان: من آمده‌ام قدردان زحمات شما باشم! #نفت_آنلاین: قدردانی یعنی اینکه بتوانید مشکل سقف حقوق ، کف حقوق و مالیات را رفع کنید که هیچکدام در حیطه اختیارات شما نیست!
 
⬅️روابط عمومی شرکت گاز: زمستان امسال نسبت به ۱۴۰۲ از لحاظ مصرف گاز سخت‌تر خواهد بود!
 
⬅️نام چهار پژوهشگر از دانشگاه صنعت نفت بر اساس گزارش تازه پایگاه (Elsevier) در سپتامبر ۲۰۲۴، در میان دو درصد برتر پژوهشگران جهان جای گرفته‌ است.
 
⬅️ایمانی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی جمعی از مدیران ستادی از پروژه توسعه میدان گازی دی بازدید کرد.
 
⬅️ابراهیم پیرامون در جلسه Forecast شرکت نفت مارون: برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و تحقق ٢ میلیون و ٨۵٠ هزار بشکه نفت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تعیین و سهم تولید شرکت‌های تابعه به آن‌ها ابلاغ شد.
 
⬅️شرکت پخش: شهریور امسال به‌صورت میانگین، روزانه ۱۳۳ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده که بی‌سابقه است. 
 
⬅️دبیرخانه اوپک در بیانیه‌ای ادعاهای روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال مبنی بر هشدار وزیر انرژی عربستان درباره نفت ۵۰ دلاری را تکذیب کرد.
https://naftonline.ir/news/30525/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0