تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️رئیس‌جمهوری بر ضرورت تغییر ساختار مدیریت اجرایی کشور با به‌کارگیری روش‌های علمی و کارشناسی تأکید کرد و گفت: نجات کشور از بحران‌ها با استفاده از نخبگان و براساس وفاق ملی میسر است.
 
⬅️عظیمی فر مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش ایران، علیرضا هاشمی را به سمت رییس دفتری و مشاور مدیر عامل منصوب کرد.وی پیش از این رییس دفتر صادق آبادی مدیر عامل سابق این شرکت بود.
 
⬅️شنیده ها از احتمال انتصاب محمود امین نژاد بعنوان مدیرعامل صنایع پتروشیمی و مرضیه شاهدایی بعنوان رئیس هیأت رئیسه صندوق بازنشستگی خبر می دهد.
 
⬅️کسری نوری سرپرست دفتر وزارتی وزارت نفت از تشکیل کارگروه مشورتی وزیر نفت با هدف شناسایی و اولویت‌بندی دقیق و فوری مسائل، مشکلات و چالش‌های اصلی حوزه توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی صنعت نفت خبر داد.
 
⬅️ابراهیم پیرامون معاون مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: سال گذشته با راه‌اندازی ۲۵ حلقه چاه توسعه‌ای و تعمیری با ظرفیت ۳۵ هزار بشکه در روز، ۶۵درصد تعهد طرح نگهداشت و افزایش تولید محقق شد.
 
⬅️دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از کسب رتبه یک برتراعتباربخشی ملی از سوی بیمارستان بزرگ نفت اهواز خبر داد.
 
⬅️فریدون عباسی دانشمند هسته ای ایران و رییس پیشین کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت برای انتصاب محمدصادق عظیمی‌فر به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران قدردانی کرد.
 
⬅️ایرنا: بیمارستان شهدای نفت گچساران یکی از طرح های برجای مانده از دولت های گذشته است که به دلیل کمبود اعتبار و برخی مشکلات دیگر تاکنون راکد است و شهروندان گچسارانی ۱۷ سال است که چشم انتظار بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهر هستند.
 
⬅️رویترز: دولت مستقر در شرق لیبی شرکت ملی نفت این کشور را به تعطیلی همه میدان‌های نفتی در این منطقه تهدید کرد.
 
⬅️وزیر امور خارجه مجارستان اتحادیه اروپا را به ایجاد اختلال در عرضه نفت روسیه به این کشور متهم کرد.
 
⬅️نخست‌وزیر مصر از برنامه این کشور برای بازگرداندن روند تولید نفت و گاز به مسیر عادی خود خبر داد.
https://naftonline.ir/news/30337/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0