کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت آنلاین؛

از شنیده ها در خصوص دو انتصاب مهم در وزارت نفت تا حمایت یکی از دانشمندان هسته ای ایران از انتصاب پاک‌نژاد در پالایش و پخش

6 شهريور 1403 ساعت 21:44

مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.


⬅️رئیس‌جمهوری بر ضرورت تغییر ساختار مدیریت اجرایی کشور با به‌کارگیری روش‌های علمی و کارشناسی تأکید کرد و گفت: نجات کشور از بحران‌ها با استفاده از نخبگان و براساس وفاق ملی میسر است.

 
⬅️عظیمی فر مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش ایران، علیرضا هاشمی را به سمت رییس دفتری و مشاور مدیر عامل منصوب کرد.وی پیش از این رییس دفتر صادق آبادی مدیر عامل سابق این شرکت بود.
 
⬅️شنیده ها از احتمال انتصاب محمود امین نژاد بعنوان مدیرعامل صنایع پتروشیمی و مرضیه شاهدایی بعنوان رئیس هیأت رئیسه صندوق بازنشستگی خبر می دهد.
 
⬅️کسری نوری سرپرست دفتر وزارتی وزارت نفت از تشکیل کارگروه مشورتی وزیر نفت با هدف شناسایی و اولویت‌بندی دقیق و فوری مسائل، مشکلات و چالش‌های اصلی حوزه توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی صنعت نفت خبر داد.
 
⬅️ابراهیم پیرامون معاون مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: سال گذشته با راه‌اندازی ۲۵ حلقه چاه توسعه‌ای و تعمیری با ظرفیت ۳۵ هزار بشکه در روز، ۶۵درصد تعهد طرح نگهداشت و افزایش تولید محقق شد.
 
⬅️دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از کسب رتبه یک برتراعتباربخشی ملی از سوی بیمارستان بزرگ نفت اهواز خبر داد.
 
⬅️فریدون عباسی دانشمند هسته ای ایران و رییس پیشین کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت برای انتصاب محمدصادق عظیمی‌فر به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران قدردانی کرد.
 
⬅️ایرنا: بیمارستان شهدای نفت گچساران یکی از طرح های برجای مانده از دولت های گذشته است که به دلیل کمبود اعتبار و برخی مشکلات دیگر تاکنون راکد است و شهروندان گچسارانی ۱۷ سال است که چشم انتظار بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهر هستند.
 
⬅️رویترز: دولت مستقر در شرق لیبی شرکت ملی نفت این کشور را به تعطیلی همه میدان‌های نفتی در این منطقه تهدید کرد.
 
⬅️وزیر امور خارجه مجارستان اتحادیه اروپا را به ایجاد اختلال در عرضه نفت روسیه به این کشور متهم کرد.
 
⬅️نخست‌وزیر مصر از برنامه این کشور برای بازگرداندن روند تولید نفت و گاز به مسیر عادی خود خبر داد.


کد مطلب: 30337

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30337/شنیده-خصوص-دو-انتصاب-مهم-وزارت-نفت-حمایت-یکی-دانشمندان-هسته-ایران-پاک-نژاد-پالایش-پخش

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir