تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
اگر در حوزه ارزهای مجازی فعالیت داشته باشید، بی‌شک با صرافی‌ها و میزان اهمیت آن‌ها آشنا هستید. این مراجع مهم همانند صرافی‌های دنیای واقعی، وظایف بسیار گسترده‌ای را برعهده دارند و کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند مدیریت بهتری روی دارایی‌های خود داشته باشند.
اگر در حوزه ارزهای مجازی فعالیت داشته باشید، بی‌شک با صرافی‌ها و میزان اهمیت آن‌ها آشنا هستید. این مراجع مهم همانند صرافی‌های دنیای واقعی، وظایف بسیار گسترده‌ای را برعهده دارند و کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند مدیریت بهتری روی دارایی‌های خود داشته باشند. در این مطلب، قصد داریم علاوه‌بر معرفی این بسترهای معاملاتی، با بینگ ایکس نیز آشنا شویم و مهم‌ترین ویژگی‌های آن را بررسی کنیم.

صرافی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

در بازار ارزهای دیجیتال بدون استفاده از یک Exchange یا صرافی، انجام معامله چندان کار راحتی نیست. در یک تعریف ساده می‌توان گفت یک صرافی، پلتفرمی مجازی است که امکان خرید و فروش یا تبدیل و تغییر رمزارز‌ها را برای معامله‌گرهای این حوزه فراهم می‌کند. البته، این تنها مزیت و کاربرد آن‌ها نیست. در کنار فراهم کردن امکان خرید و فروش رمزارزهای مختلف، این بسترهای معاملاتی قابلیت‌های مهمی برای تحلیل وضعیت و آینده هر ارز ارائه می‌دهند و مکانی امن برای نگهداری سرمایه کاربران نیز محسوب می‌شوند تا به معامله‌گران امکان مدیریت سرمایه بهتری بدهند. در ادامه، با BingX که یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها برای ایرانیان است، آشنا می‌شویم.

آشنایی با بینگ ایکس؛ Exchange محبوب کاربران ایرانی

صرافی BingX یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال در ایران و جهان است که از سال ۲۰۱۸ میلادی فعالیت خود را در سنگاپور آغاز کرده‌است و طی مدت‌زمان بسیار کوتاهی موفق شده تا کاربران بسیار زیادی، مخصوصا در بین تریدرهای ایرانی جذب کند. دلیل این موضوع نیز قابلیت‌ها و مزایای بی‌شمار این مجموعه برای کاربران ایرانی است که انجام معاملات را بسیار راحت‌تر کرده‌است.

برای مثال، این پلتفرم با ارائه بستری برای انجام معاملات مختلف مثل معامله اسپات، فیوچرز، کپی تریدینگ و معاملات NFT، عملا گوی رقابت را از دیگر رقبا بوده و نام صرافی بینگ ایکس را بین همگان محبوب ساخته‌‌است. رشد سریع و ارائه قابلیت‌های مهم این بستر معاملاتی در بیش از ۱۰۰ کشور مختلف جهان، ازجمله دلایل انتخاب آن توسط بسیاری از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و تازه‌کار است. در ادامه، ویژگی‌ها و مزایای مهم این پلتفرم را بررسی خواهیم کرد.
 

پشتیبانی از زبان فارسی


ارائه زبان فارسی در این صرافی سبب شده تا کاربران فارسی‌زبان بسیار زیادی جذب آن شوند و همچنین، انجام معاملات و گشت‌و‌گذار در رابط کاربری آن بسیار ساده و قابل فهم باشد. همچنین، تیم پشتیبانی BingX نیز در کنار کاربران هستند تا مشکلات آنان را حل کنند. 
 

کارمزد بسیار پایین


کارمزد بینگ ایکس به ازای هر معامله فقط 0.04 درصد است که در مقایسه با کارمزد دیگر پلتفرم‌ها، مبلغ بسیار کمی محسوب شده و این ویژگی مهم، توانسته‌است رضایت طیف وسیعی از تریدرهای این مجموعه را کسب کند.
 

عدم نیاز به احراز هویت (KYC)

اگرچه دنیای رمز‌ارزها بر پایه ناشناس بودن بنیان نهاده شده، اما احراز هویت موضوعی نگران‌کننده برای کشورهای تحریمی است. بااین‌حال پلتفرم مذکور، احراز هویت کاربران را امری الزامی نمی‌داند و هر کاربری قادر است هویت ناشناس خود را حفظ کند و همچنان مشغول انجام معاملات باشد. این موضوع خیال کاربران ایرانی را نیز راحت کرده‌است.
 

امکان خرید و فروش بیش‌از ۵۰۰ ارز متنوع در صرافی بینگ ایکس


در یک بستر معاملاتی، متنوع بودن رمزارزها بسیار مهم است و BingX نیز با تمرکز بر این موضوع، اقدام به فراهم کردن شرایطی برای خرید و فروش بیش‌از ۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف کرده‌است و با این کار، خود را به یک پلتفرم متنوع ازلحاظ رمزارزها تبدیل کرده‌است. بی‌شک چنین قابلیتی در انتخاب این سرویس به‌عنوان یک پلتفرم خرید و فروش توسط کاربران نقش زیادی دارد.
 

امکان استفاده از Trading View


سرمایه‌گذاران حرفه‌ای قطعا با تریدینگ ویو آشنا هستند و می‌دانند این ابزار تا چه اندازه محبوب است. درواقع، تریدینگ ویو یک ابزار آنلاین است که وظیفه آن، بررسی و تحلیل روی ارزهای مجازی است. قابلیت‌ها و ابزارهای دقیق این سرویس به کاربران بینگ ایکس امکان انجام تحلیل‌های دقیق‌تری می‌دهد. به همین دلیل در صرافی BingX امکان اتصال به حساب کاربری تریدینگ ویو فراهم شده‌است.

دسترسی به نسخه اندروید و iOS

تیم توسعه این صرافی با ارائه نسخه اندروید و iOS، عملا به کاربران خود این قابلیت را داده‌است تا در هر زمان و مکانی و بدون هیچ‌گونه محدودیتی، به حساب کاربری خود متصل شده و آخرین وضعیت دارایی و معاملات انجام‌شده را پیگیری کنند.
 

قابلیت انجام انواع معاملات مختلف


دیگر مزیت مهم BingX این است که کاربران در آن صرفا به معامله بر سر رمزارزها محدود نخواهند بود و با دسترسی به بستری مناسب، امکان انجام معاملات در بازارهایی مثل بازار فارکس، بازار فلزات (طلا و نقره و...)، بازار ارزهای فیات و بازار سهام فراهم شده‌است. برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بی‌شک این ویژگی‌ها در بینگ ایکس اهمیت زیادی دارد و کمک خواهد کرد تا سرمایه‌گذاری متنوع‌تری انجام دهند.
 

قابلیت انجام کپی تریدینگ


از روش‌های محبوب در انجام معاملات باید به کپی تریدینگ اشاره کرد. در این روش، سرمایه‌گذار با استفاده از الگوی معاملاتی سایر معامله‌گرها به انجام معامله خواهد پرداخت. در این پلتفرم نیز امکان انجام معاملات به این شیوه فراهم شده و کاربران می‌توانند با استفاده از الگوی معاملاتی هزاران سرمایه‌گذار مختلف، تریدهای پرسود و تضمین‌شده‌ای را انجام دهند.

سخن نهایی

صرافی‌ها را باید مهم‌ترین بخش از دنیای رمزارزها دانست که با کمک آن‌ها کارهای مهمی مثل خرید و فروش یا تبدیل ارز در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. BingX به‌عنوان یکی از مشهورترین بسترهای معاملاتی جهان، توانسته‌است با ارائه خدمات خود در بیش از ۱۰۰ کشور مختلف، درصد رضایت بسیار بالایی کسب کند و هر روز نیز به موفقیت‌های خود بیفزاید. در این مجموعه، شما به قابلیت‌های مهم و پرکاربردی که در پلتفرم‌های انگشت‌شماری وجود دارند، دسترسی دارید. بنابراین می‌توان گفت که بینگ ایکس به‌خوبی پاسخگوی نیاز تمام سرمایه‌گذاران در یک پلتفرم جامع است که از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به وجود یک رابط کاربری ساده اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام در بینگ ایکس می‌توانید به وب‌سایت SarafiOnline.io مراجعه کنید.
https://naftonline.ir/news/30145/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0