تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
جزیره کیش جزو یکی از جزایر بسیار خوش‌آب‌و‌هوا و دیدنی کشور ما محسوب می‌شود. سفر به این جزیره زیبا و دیدنی، زمان خاصی ندارد و شما می‌توانید در تمام فصول سال به آن سفر کنید و از طبیعت بکر، ساحل زیبا و جاذبه‌های دیدنی این شهر بهره‌مند شوید. اگر شما نیز به‌تازگی تصمیم گرفته‌اید به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید و می‌خواهید که با بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.
معرفی بهترین هتل های کیش از دید کاربران

معرفی بهترین هتل های کیش از دید کاربران

جزیره کیش جزو یکی از جزایر بسیار خوش‌آب‌و‌هوا و دیدنی کشور ما محسوب می‌شود. سفر به این جزیره زیبا و دیدنی، زمان خاصی ندارد و شما می‌توانید در تمام فصول سال به آن سفر کنید و از طبیعت بکر، ساحل زیبا و جاذبه‌های دیدنی این شهر بهره‌مند شوید. اگر شما نیز به‌تازگی تصمیم گرفته‌اید به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید و می‌خواهید که با بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین هتل‌های کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از بهترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود که اغلب مسافران نیز از اقامت در آن رضایت کامل داشته‌اند. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده و جزو یکی از هتل‌های جدید و تازه‌ساز این شهر محسوب می‌شود. اگرچه این هتل تازه ساز است، اما تا کنون توانسته توجه بسیاری از گردشگران را جلب کند. اگر شما جزو افرادی هستید که می‌خواهید اقامتی رویایی در شهر کیش تجربه کنید، ما اقامت در هتل میراژ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل میراژ طراحی بسیار زیبا و مدرنی دارد. این هتل لوکس در دو ساختمان ۸ طبقه ایجاد شده است که در طبقات آن ۱۸۷ اتاق لوکس و زیبا با امکانات رفاهی عالی قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل آن است که شما می‌توانید در واحدهای آن، منظره‌ای بسیار زیبا و دیدنی را مشاهده کنید.

علاوه‌بر این مورد این هتل به امکانات بسیار متعددی برای آرامش و رفاه حال مسافران تجهیز شده است و بر همین اساس شما می‌توانید در این هتل، اقامتی راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنید. نظرات مسافران در مورد این هتل نشان دهنده باکیفیت بودن و خاص بودن آن است.
 

هتل بین المللی کیش


هتل بین المللی کیش در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، نزدیک اسکله تفریحی کیش قرار دارد. این هتل ۵ ستاره، سنت و مدرنیته را ادغام کرده. و در سال ۱۳۹۶ با تعداد ۱۰۰ اتاق و سوئیت تاسیس شد. هتل با فضایی گرم و صمیمی، برای مسافران محیطی ایجاد کرده که احساس کنند در خانه خودشان هستند. هتل بین‌ المللی کیش از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در مقایسه با دیگر هتل‌های جزیره کیش استفاده کرده و طراحی و دکوراسیون شیکی دارد.

رستوران هتل بین المللی کیش با سرآشپزهای ماهر و خلاقش، غذاهای متنوع و تازه را برای مهمانان سرو می‌کند. هتل امکانات و خدماتی مانند ماساژ، سالن ورزشی، زمین تنیس، حمام سنتی، سونا و استخر، و کافی‌شاپ دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های ۲ تا ۴ نفره در هتل بین المللی کیش قابل رزرو هستند و برخی از آنها به دریا دید دارند.

کارکنان هتل هم تلاش می‌کنند تجربه اقامت خوشی برای مسافران در جزیره کیش رقم بخورد.هتل در قلب مرکز تجاری و اقتصادی کیش ساخته شده. و با رزرو و اقامت در هتل بین المللی کیش به جاذبه‌های دیدنی و تفریحی دسترسی راحتی خواهید داشت. از هتل تا بولینگ مریم، ساحل و اسکله تفریحی کیش کمی پیاده فاصله دارید. برای خرید می‌توانید از هتل بین المللی کیش به بازار مریم و ونوس سر بزنید.
 

هتل پانورما


هتل پانورما نیز جزو یکی از هتل‌های تازه تأسیس کیش به شمار می‌آید که فعالیت خود را نیز به تازگی شروع کرده است. این هتل در همین مدت کم هم توانسته است توجه بسیار از گردشگران را به خود جلب کند و رضایت آن‌ها را به دست آورد. هتل پانوراما در اوایل سال ۱۳۹۸ در بلوار رودکی احداث شد. این هتل زیبا ۱۵ طبقه و ۲۶۷ واحد اقامتی لوکس و شیک دارد که در هر یک از این واحدها نیز امکانات بسیار خوبی در اختیار میهمان قرار می‌گیرد.

این مجموعه به علت قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب، تا مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی معروف شهر فاصله اندکی دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل، این است که شما می‌توانید در اطراف هتل قدم بزنید و از منظره جذاب و دیدنی آن حیرت‌زده شوید. این مجموعه لوکس نیز جزو یکی از هتل‌های ۵ ستاره کیش به‌شمار می‌آید که بهترین خدمات و امکانات را به مسافران ارائه می‌دهد.
 

هتل شایان کیش


هتل شایان یکی از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های کیش است و در گروه هتل‌های ۵ ستاره این جزیره قرار دارد. این هتل زیبا در ۵۰ سال پیش ساخته شده است و ۴ طبقه و ۱۹۵ اتاق زیبا با امکانات مناسب دارد. چشم‌انداز واحدهای اقامتی هتل شایان رو به منظره زیبا و دیدنی دریا است. این هتل زیبا در یکی از بهترین نقاط شهر قرار دارد و دسترسی آن به جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری کیش بسیار آسان است. جدا از این موارد، هتل شایان دقیقا رو‌به‌روی بزرگ‌‌ترین اسکله تفریحی کیش قرار دارد.

هتل شایان کیش

هتل داریوش کیش


هتل داریوش جزو یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره کیش محسوب می‌شود و طراحی آن برگرفته از معماری تخت جمشید است و شکوه دوران هخامنشیان را به خوبی یادآوری می‌کند. این مجموعه زیبا دارای چشم‌انداز روبه دریا خلیج فارس است.

هتل داریوش جزو یکی از جذابیت‌های گردشگری این جزیره محسوب می‌شود. دریاچه اختصاصی و ورزش‌های مختلف مانند بدنسازی، تنیس، غواصی اختصاصی و… از جمله مواردی هستند که این هتل را به یکی از بهترین اقامتگاه‌های کیش تبدیل کرده‌اند. هتل داریوش در ۳ طبقه بنا شده است و به طور کلی ۱۹۰ باب اتاق دارد. از امکانات متعدد این هتل نیز می‌توان به رستوران با ظرفیت ۲۸۰ نفر، استخر، پارکینگ با ظرفیت ۱۲ خودرو، باغ پرندگان، زمین فروش، دریاچه اختصاصی، زمین اختصاصی، اینترنت پر سرعت و… اشاره کرد.

این هتل وسیع، سالیانه میزبان هزاران نفر از گردشگران مراجعه کننده به جزیره بزرگ کیش است و خدمات ارزنده ای در قبال هزینه دریافتی ارائه می‌دهد. این مجموعه یکی از پرطرفدارترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش از نظر کاربران است.

جمع‌بندی


در طول سال گردشگران زیادی از سراسر کشور برای گردش و تفریح و خوش گذرانی به جزیره زیبا و دیدنی کیش سفر می‌کنند. انتخاب هتل مناسب برای افرادی که قصد سفر به این جزیره زیبا و خوش آب و هوا را دارند، بسیار مهم است.

در کیش، هتل‌های بسیار متعددی مانند کیش، ایجاد شده‌اند که هر فردی بر اساس شرایط و میزان بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کند. اگر شما نیز به تازگی تصمیم گرفته‌اید که به شهر زیبا و دیدنی کیش سفر کنید، به شما توصیه می‌کنیم که به نظرات مسافران در مورد هتل‌های این جزیره توجه داشته باشید.
https://naftonline.ir/news/30118/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0