تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۹
یکی از صهیونیست هایی که از به هدف خوردن موشک ها و پهپادهای سپاه فیلم گرفت و در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد توسط سازمان اطلاعات اسرائیل احضار شد.
فیلمی از حمله سپاه به اسرائیل
این صهیونیست در پیج اینستاگرام خود نوشت بعلت گرفتن فیلم از حمله موشکی ایران به اسراییل و انتشار آن در صفحات مجازی خود احضار شدم.

طبق اعتراف این صهیونیست که ساکن شهر حیفا در فلسطین اشغالی است ، سازمان اطلاعات اسرائیل او را مجبور کرد که کلیه فیلم های منتشر شده را از صفحات مجازی حذف کنند.

این صهیونیست همچنین اذعان کرد  سایر کسانی که از به هدف خوردن موشک های ایرانی فیلم و منتشر کرده اند را نیز سازمان اطلاعات اسرائیل تهدید کرده است.

این شخص در پایان نوشت هدف از چنین اقدامی رعب و وحشت در جامعه اسرائیلی به جهت جلوگیری از انتشار چنین فیلم هایی در آینده را دارد.

لازم به ذکر است اسرائیل یکی از سخت ترین قوانین فضای مجازی را دارد و به همین علت است که تاکنون فیلم های انگشت شماری از حملات گسترده حزب الله و حماس و همچنین ضربه تاریخی سپاه در حمله موشکی و پهپادی به فلسطین اشغالی در فضای مجازی منتشر شده است.

اسرائیل پس از حمله سپاه مدعی شده بود ۹۹ درصد موشک ها و پهپاد ها را منهدم کرده است ، اما فیلم های منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد گنبد آهنین یک گنبد پوشالی و بسیاری از موشک های سپاه با قدرت تمام به اراضی اشغالی برخورد کرده است.
https://naftonline.ir/video/29717/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0