تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
مستمری شهریورماه بازنشستگان صنعت نفت واریز شد / افزایش مقرری تک بازماندگان فرزندان اناث به ۱۰۰ درصد / افزایش ۲۰ درصدی سرانه‌ ورزش و بن کالا
بازنشستگان صنعت نفت
بازنشستگان صنعت نفت
بر اساس این گزارش، ششمین مستمری و مقرری بازنشستگان صنعت نفت در سال ۱۴۰۳ امروز چهارشنبه (۲۱ شهریورماه) واریز شد.
 
✔️در این نوبت پرداختی، مقرری تک بازمانده فرزندان اناث از میزان ۸۰ درصد مقرری به ۱۰۰ درصد مقرری افزایش یافت. مابه‌التفاوت (بک پی) این تغییر از تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱ نیز پرداخت شد. محاسبات فنی برای سال‌های قبل از ۱۳۹۹ نیز در حال انجام است که پس از نهایی شدن پرداخت آن اجرایی خواهد شد.
 
✔️برای تک‌ همسر بازمانده نیز این مقررات پیش‌تر و از تیرماه ۱۴۰۰ اجرایی شده بود. از این‌رو، معوقات این گروه از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا تیرماه ۱۴۰۰ محاسبه و پرداخت شد. همچنین برای مقرری‌بگیران با عنوان " نوه اناث " به زودی افزایش یاد شده پرداخت خواهد شد.
 
✔️این گزارش می‌افزاید: افزایش یاد شده برای تک بازماندگان همسر و فرزند/ نوه اناث اجرایی شده است.
 
✔️در این نوبت از پرداختی، سرانه‌های نقدی ورزش برای متاهلان و مجردها به ترتیب به مبالغ «یک میلیون و هشتصد هزار تومان» و «هفتصد و بیست هزار تومان» افزایش یافته است. همچنین مبلغ بن کالا به «یک میلیون و بیست‌هزار تومان» افزایش یافته است.
 
✔️ مابه‌التفاوت (بک پی) سرانه نقدی ورزش و بن کالا از اول سال مالی صندوق‌ها (خردادماه) نیز در این نوبت از پرداختی، واریز شده است.
https://naftonline.ir/news/30406/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0