تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
عضو کمیسیون انرژی از پیشنهاد نفت آنلاین استقبال کرد؛

ماه عسل مدیران ستادی شرکت های متن ، نفت و گاز پارس و فلات قاره در پایتخت تمام شد

دکتر محمد کعب عمیر عضو کمیسیون انرژی مجلس و شانس نخست ریاست این کمیسیون، با انتشار توییتی به موضوع پیشنهادی نفت آنلاین در خصوص انتقال ستاد بعضی از شرکت های بزرگ نفتی در پایتخت به جنوب ورود کرد و قول دادند با اختیاراتی که در کمیسیون انرژی دارند این مطالبه بزرگ را پیگیری نمایند.
دکتر کعب عمیر | نفت آنلاین
دکتر کعب عمیر | نفت آنلاین
⬅️نفت آنلاین: با مطالبه بزرگ نفت آنلاین از این پس ترس انتقال محل کار به جنوب همیشه در کنار مدیران ارشد ستادی نفت و گاز پارس ، فلات قاره و متن خواهد بود و انشالله با حمایت همه نمایندگان مجلس عضو کمیسیون ، مطالبه بزرگ پرسنل عملیاتی این شرکت ها و مردم جنوب تحقق یابد.
 
⬅️جهت مشاهده متن کامل خبر قبلی نفت آنلاین در خصوص ضرورت انتقال ستاد شرکت های بزرگ نفتی به جنوب بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دکتر محمد کعب عمیر عضو کمیسیون انرژی مجلس
https://naftonline.ir/news/30019/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
بسیار عالی
feedback
Russian Federation
انتشار نظرات پوپولیستی گرهی از مشکلات باز نمی کنه شرکتهای متن و نفت و گاز پارس پروژهای توسعه ای دارند و باید در کنار مشاوران و مدیران بالادستی باشند تا بتوانند پروژه ها رو به انجام برسونند
feedback
Iran, Islamic Republic of
همکار نفتی
سلام واقعا دیدگاه بسیار پخته و خوبی است . اکثر کارکنان فلات قاره با آمار بالای ۹۰ درصد رنگ و بوی جزایر و سکوهای نفتی را ندیدن خصوصا منابع انسانی و واحدهای غیر عملیاتی ستاد . رسالت نفت فلات قاره و اهداف این شرکت فقط در جزایر خلیج فارس و سکوهای نفتی است حالا یکی بیاد بگه وجود کارکنان این شرکت در ستاد که گاها هر مدیری حداقل ۲ نفر منشی دارد چه گلی به سر پرسنل مناطق زده . تو را خدا این تابو را بشکنید و ستاد فلات قاره را به جنوب منتقل نمایید با حداقل پرسنل تا دردی از دردای پرسنل دوا شود و گرنه فعلا و گذشته فقط معضل و کارشکنی کارکنان ستاری برای کارکنان مناطق بوده و لا غیر. ساده ترین کارها را از دست واحدهای اداری مالی و کارگزینی ربودن برای مشروعیت وجودی خودشان در ستاد تهران و بهترین نقطه شمال شهر چهارراه پارک وی . لطفا کاری کنید تا زود دیر نشود. همه مفت خورن و بس و کارشکن و بهترین مزایای شرکت فلات قاره شده متعلق به ستادی های برج خاکزاد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
این ایده بسیار عالی میباشد
تازه ترين نظرات
0