تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
راهنمای خرید بلیط هواپیما برای سفرهای تک نفره
روش‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد، اما امروزه با وجود بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین رزرو بلیط هواپیما، افراد زیادی ترجیح می‌دهند این پروسه را به شکل اینترنتی انجام دهند. سایت‌های زیادی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما وجود دارند که فلای تودی نیز یکی از آنهاست. در این مجموعه امکان رزرو انواع بلیط هواپیما و همچنین هتل و اقامتگاه‌های مختلف وجود دارد و تمام مراحل تنها با چند کلیک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این مطلب یک راهنمای کامل برای سفر از این مجموعه است که اطلاعات بسیار کاملی را در این مورد به شما ارائه می‌دهد.

مراحل خرید بلیط از فلای تودی

خرید بلیط هواپیما از فلای تودی بسیار راحت بوده و باید قبل از هر چیز ثبت‌نام خود را در این سامانه تکمیل کرده و یک پروفایل برای خود بسازید. مراحل زیر آموزش کاملی برای خرید از این مجموعه است:
  1. در اولین مرحله باید وارد سایت فلای تودی با آدرس www.flytoday.ir شده و ثبت‌نام خود را تکمیل کنید.
    سپس روی آیتم پرواز کلیک کنید تا به صفحه مربوط به وارد کردن اطلاعات هدایت شوید.
    اکنون دو گزینه پیش روی شماست که مربوط به پرواز داخلی و پرواز خارجی بوده و با انتخاب هر کدام از آنها فیلدهایی برای پر کردن نمایش داده می‌شوند.
    در قسمت مربوط به مبدا مکانی که در آن هستید و در بخش مقصد، کشور یا شهری که قصد سفر به آن را دارید، وارد کنید.
    اکنون تاریخ رفت و سپس تعداد مسافران را هم وارد نموده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله امکان خرید بلیط دوطرفه هم وجود دارد؛ کافی است در همین قسمت روی فلش کنار یک‌طرفه کلیک کرده و گزینه رفت و برگشت را انتخاب کنید. با این کار یک فیلد خالی دیگر هم با عنوان تاریخ برگشت نمایش داده می‌شود که باید آنها را هم مشخص کنید.
    از طرفی در همین قسمت امکان انتخاب نوع کلاس پروازی هم وجود دارد. این بخش به‌صورت پیش‌فرض روی اوکونومی قرار گرفته، اما با کلیک روی فلش موجود در کنار آن می‌توانید گزینه دیگری مانند پریمیوم اکونومی، بیزینس، پریمیوم بیزینس، فرست کلاس و پریمیوم فرست کلاس را هم انتخاب کنید.
    با انجام دادن تمام مراحل بالا وارد صفحه‌نمایش بلیط‌ها خواهید شد. در بالاترین قسمت این صفحه یک تقویم قیمتی را مشاهده می‌کنید که در تمام تاریخ‌ها مبلغ بلیط مورد نظر شما را نمایش داده است.
    در قسمت راست این صفحه آیتم‌هایی برای فیلتر کردن بلیط‌ها وجود دارند که شامل قیمت، نوع بلیط، ایرلاین‌ها و میزان بار پرواز است و می‌توانید آنها را انتخاب کرده و مراحل خریدتان را ساده‌تر کنید.
    زمانی که بلیط خود را انتخاب کردید روی گزینه جزئیات و خرید که سمت چپ آن قرار گرفته کلیک کنید تا اطلاعات آن را به طور دقیق و کامل‌تر به همراه قیمت نهایی ببینید.
    اکنون با کلیک روی خرید بلیط به صفحه مربوط به وارد کردن اطلاعات هدایت می‌شوید. در این قسمت باید نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی و... را وارد کرده و درگاه پرداخت را هم مشخص کنید. سپس روی ادامه فرایند خرید کلیک کنید.
    اکنون به صفحه پرداخت آنلاین هدایت خواهید شد و پس از کامل کردن این مرحله، بلیط برای شما صادر می‌شود.

نکاتی مهم برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما

نکات مختلفی وجود دارند که توجه به آنها در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما به شما کمک می‌کند تا تجربه بهتری را در این مسیر داشته باشید. در اولین قدم باید قیمت‌ها را در سایت‌های مختلف با هم مقایسه و ارزان‌ترین گزینه را برای رزرو انتخاب کنید. معمولا در هر سایت فروش بلیطی، یک تاریخچه قیمتی وجود دارد که در صورت نبودن یک تاریخ مشخص برای سفرتان باید این گزینه را هم در نظر بگیرید. شرایط کنسلی را قبل از خرید بررسی کنید تا در صورت نیاز بتوانید این مراحل را هم به‌صورت اینترنتی انجام دهید.
تاریخ پرواز را با دقت بررسی کنید تا با برنامه شما مطابقت داشته باشد. در هنگام تهیه بلیط، اطلاعات مسافران را به‌درستی وارد کرده و قبل از تاییدنهایی از صحیح بودن آنها مطمئن شوید. شرکت هواپیمایی مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید و در صورت داشتن محدودیت مالی، در آخرین لحظه بلیط هواپیما سفر خود را رزرو کنید تا از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

اگرچه هنوز هم افرادی هستند که ترجیح می‌دهند، تهیه بلیط خود را به شرکت‌های توریستی بسپارند؛ اما با داشتن اطلاعات کافی در مورد مزایای رزرو بلیط با این روش قطعا تنها مسیر انتخابی شما همین روش خواهد بود. در اینجا می‌خواهیم به برخی از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اشاره کنیم:
  • امکان انجام تغییرات و لغو رزرو با استفاده از خدمات آنلاین تهیه بلیط پرواز وجود دارد.
    شما می‌توانید به راحتی در مسیر دلخواه خود بلیط سفرتان را تهیه کنید.
    با این روش گاهی از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند خواهید شد.
    می‌توانید اطلاعات خوبی را درباره خط هوایی و فرودگاه قبل از خرید بلیط به دست آورید.
    با ررزو آنلاین بلیط امکان مقایسه آسان و فوری بلیط‌ها وجود دارد.
    رزرو اینترنتی بلیط هواپیما محدود به مکان و زمان خاصی نیست و شما از هر جا و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید آنها را تهیه کنید.
کلام آخر...
سامانه فلای تودی، یکی از پلتفرم‌های فروش بلیط شناخته شده است که در حال حاضر بیش از 900 خط هوایی را پوشش می‌دهد. با ورود به صفحه مربوط به آن، امکان خرید بلیط از تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی را خواهید داشت. کیفیت بالای خدمات این مجموعه و در نهایت استفاده راحت از آن باعث شده تا مسافران زیادی برای تهیه بلیط سفر خود آن را انتخاب کنند و به همین دلیل در حال حاضر به یکی از پر مخاطب‌ترین سایت‌ها در این زمینه تبدیل شده و توانسته رتبه یک خرید بلیط هواپیما خارجی را به خود اختصاص دهد. با ورود به سایت فلای تودی، به متنوع‌ترین ایرلاین‌ها، دسترسی خواهید داشت و می‌توانید پرواز موردنظر خود را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت رزرو کنید.
 
 
https://naftonline.ir/news/29424/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0