تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
همزمان با شروع سال جدید و نظارت بر هماهنگی بر عملیات انتقال نفت و فرآورده های نفتی در ایران مهندس سالاری به همراه مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات و مهندس عبیری مشاور معاون وزیر نفت و دبیر هئیت مدیره از مناطق عملیاتی بازدید کردند.
جلیل سالاری پالایش و پخش
روز اول سال جدید ۱۴۰۳ با توجه به رکورد مصرف استفاده از سوخت و لزوم پایداری در استمرار تامین و توزیع سوخت در کل کشور مهندس سالاری معاون وزیر نفت با حضور در مراکز انتقال نفت و فرآورده های نفتی دستورات لازم را صادر و گزارشی از روند سوخت رسانی ارائه شد.
 
✔️در این دیدار که در روز تعطیل و شرایط سخت آب و هوایی صورت گرفت مهندس سالاری تاکید داشتند که با توجه به مصرف بالای بنزین در ایام عید نوروز و تامین سوخت کشور شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با تمام ظرفیت برای رفاه حال هموطنان و مسافران نوروزی تلاش کرده تا تعطیلات خوبی برای مردم انجام پذیرد.   
جلیل سالاری پخش
 ✔️همچنین معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به همراه هیئت همراه در نخستین روز از سال جدید از ایستگاه مخابراتی و تاسیاست نفتی منطقه شمال بازدید و در جریان برنامه های عملیاتی صنعت انتقال نفت و فرآورده های نفتی قرار گرفته و دستورات لازم را در خصوص برنامه های عملیاتی صادر کردند . 
 
✔️جلیل سالاری و ارسلان رحیمی صبح امروز به منظور در جریان قرار گرفتن گزارشات صنعت انتقال نفت در شمال کشور در این منطقه حضور پیدا کردند و ضمن بازدید نوروزی طی دیداری صمیمانه با کارکنان این منطقه به گفتگو پرداختند.
 
✔️مدیران ارشد صنعت پالایش و انتقال نفت طی این سفر یک روزه از ایستگاه آب باریک، ایستگاه فشارشکن ورسک، ایستگاه مخابراتی شورکچال، مرکز انتقال نفت گل پل بازدید داشتند. 
 
https://naftonline.ir/video/29631/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0