تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️منابع آگاه از زخمی شدن مأمور حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در منطقه نفتی منصوری خوزستان توسط ۳ ضارب خبر دادند. مامور حراست در بیمارستان نفت اهواز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
⬅️محسن پاک‌نژاد در پیامی درگذشت محسن جاوید، از کارکنان پژوهشگاه صنعت نفت را تسلیت گفت و خواستار ارائه گزارش در این خصوص شد. وزیر نفت همچنین در پیامی دیگر درگذشت فرزند عدل هاشمی‌پور نائب رئیس اسبق کمیسیون انرژی را در حادثه رانندگی تسلیت گفت.
 
⬅️ در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نمایندگان مجلس را از دخالت در انتصابات منع کرده اند شنیده ها حاکی از آن است بعضی از نمایندگان مجلس در استان خوزستان و بوشهر در حال تلاش و پیگیری جهت انتصاب افراد نزدیک به خود در بعضی از شرکت های نفتی جنوب هستند.
 
⬅️نوش دارو بعد از مرگ سهراب! مدیران شرکت نفت و گاز پارس روز چهارشنبه در آخرین روزهای دوره مسئولیت خود جهت رفع مشکلات پرسنل نشست برگزار کردند!!!
 
⬅️ دو انتصاب در روابط عمومی وزارت نفت/ بوجارزاده در حکمی «جعفر پورفرجودی» را به‌عنوان نماینده وزارت نفت در صداوسیما و رئیس ارتباطات و اطلاع‌رسانی و «پرستو یونچی» را به‌عنوان معاون نشریات، شانا و توسعه شبکه‌های اطلاع‌رسانی دیجیتال روابط عمومی وزارت نفت منصوب کرد.
 
⬅️ شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران بزودی منصوب خواهد شد.
 
⬅️ حکم انتصاب وزیر اقتصاد برای یک مسجدسلیمانی متخصص؛ زهره عالی پور به سرپرستی سازمان خصوصی سازی منصوب شد.
 
⬅️رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با صدور حکمی، «حبیب عباسی» را به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست‌جمهوری منصوب کرد.
 
⬅️ دستور تسریع در بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت در شرکت گاز پس از گزارش نفت آنلاین؛ شنیده ها حاکی از آن است مدیریت این شرکت خواستار ارائه توضیحات در خصوص چرایی تاخیر در جذب داوطلبان و تسریع در این خصوص شد.
 
⬅️عملیات Roll-up جکت فاز ۱۱ میدان گازی پارس‌جنوبی در موقعیت SP11A با حضور معاون طرح‌های توسعه‌ای شرکت نفت و گاز پارس، سرپرست گروه پتروپارس و جمعی دیگر از مدیران با موفقیت انجام شد.
 
⬅️موسی احمدی: کمیسیون انرژی از انتصاب افراد متخصص و دارای سابقه نفتی در وزارت نفت استقبال می‌کند.
 
⬅️رویترز: وزیر نفت هند از قصد این کشور برای تداوم خرید نفت از شرکت‌های روسی خبر داد.
https://naftonline.ir/news/30438/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0