تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
استان اصفهان بعنوان یکی از مراکز مهم صنعتی کشور و حضور تعداد زیادی شرکت‌های تولیدی و تامین‌کننده قطعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور و مزیت فاصله مناسب با تاسیسات نفتی، نقش موثری در شکوفائی و پشتیبانی از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور را دارد.
نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی اصفهان
نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی اصفهان
به همین منظور و با هدف همگرائی بین‌تولیدکنندگان، تامین کنندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان با مدیران و متخصصین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی مورد نیاز این صنعت و همچنین ارتقاء تجربیات فی‌مابین، هلدینگ آوای موفق ایرانیان در نظر دارد سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را در تاریخ 26 الی 29 مهرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار نماید.
 
   رویکرد این نمایشگاه به طور خاص، استفاده از فناوری‌های نوین، حل چالش‌ها، رفع مشکلات موجود در فرآیندها و بهبود بازدهی در صنایع حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می باشد.
 
این نمایشگاه با حمایت و همکاری شرکت ملی گاز ایران، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران(استصنا)، اتاق بازرگانی اصفهان، شهرداری اصفهان و شرکت علمی و تحقیقاتی اصفهان جهت برگزاری با کیفیت و مطلوب انجام می‌گردد.
 
جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق سایت نمایشگاه به آدرس www.isfahanoilshow.com و یا شماره تلفن‌های 22748739 – 22724197-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل نمائید.
https://naftonline.ir/news/30242/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0