تاریخ انتشارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
با اعلام دولت روز یکشنبه سراسر کشور بعلت گرمای بی سابقه و در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی تعطیل شد و باز هم پرسنل عملیاتی نفت با حسرت نظاره‌گر این تعطیلات مانند گذشته هستند!
کارکنان نفت
کارکنان نفت
شاید تعطیل ناپذیر بودن عملیات نفت و حفاری با توجه به ضرورت تولید نفت منطقی به نظر برسد اما مدیران ارشد صنعت نفت باید پاسخ دهند چه راهکاری برای افزایش انگیزه پرسنل عملیاتی که در گرمای بی سابقه این روزهای کشور در حال کار و تلاش هستند اندیشیده اند؟
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : البته احتمالا مانند گذشته مدیران ارشد صنعت نفت در مرکز چاره و راه حلی برای این موضوع پيدا نکنند چون کسانی که برای پرسنل جنوب تصمیم می‌گیرند ، دفاتر کار لوکسشان در بهترین و خوش آب و هواترین مناطق پایتخت قرار دارد و حتی در این هوای گرم حاضر نیستند بازدیدی از مناطق عملیاتی نفت در جنوب داشته باشند چه برسد بخواهند اقدامی برای آنها انجام دهند! و کسانی که اینگونه باشند قطعا درد پرسنل شاغل در مناطق عملیاتی را نمی داند و هرگز‌ وجدانش بیدار نخواهد شد و برای آنها اقدامی نخواهد کرد.
 پرسنل عملیاتی نفت
https://naftonline.ir/news/30189/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدعلی
چرا ما همیشه خودمان را میبینیم و به قشر عطیم آتشنشانان که در هر تانیه اضطراب آتش سوزی در گرمای جهنمی را باید در ذهن و واقعیت ترسیم کنند و مامورین پلیس و راهنمایی رانندگی در خیابنهای گرم بی تحرک و بدون فاکتور های فوق‌العاده دستمزد همچنان گرمای بیش از روی دریا را تحمل کنند و چرا های دیگر که باید از پرستار آن همیشه منتطر مرگ. بدون امتیاز تحمل درد و رنج افراد دیگر را بکشند.... واقعا باید به این سایت‌هایی که هر نظری را اشاعه میدهند آفرین گفت و به ج. انب هر خواسته ای فکر نمیکنند
تازه ترين نظرات
0