تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
واقعیت های انتخاباتی را در نفت آنلاین بخوانید

پیوستن اعضای ستاد نفت و انرژی قالیباف به پزشکیان کذب محض است

با توجه به کشیده شدن انتخابات به دور دوم از روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر پیوستن کارکنان و مدیران عضو ستاد نفت و انرژی قالیباف به ستاد پزشکیان در بعضی از رسانه ها منتشر شده است.
دکتر محمد باقر قالیباف و دکتر سعید جلیلی | نفت آنلاین
دکتر محمد باقر قالیباف و دکتر سعید جلیلی | نفت آنلاین
پس از انتشار این اخبار نفت آنلاین با بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارکنان عضو ستاد نفت و انرژی دکتر قالیباف تماس حاصل نموده و همه آنها اعلام کردند در دور دوم انتخابات قطعا از نامزد دیگر جبهه انقلاب حمایت خواهند کرد. 
 
این مدیران و کارکنان در ادامه پاسخ به سوال نفت آنلاین اعلام کردند: قالیباف و جلیلی هر دو نامزدهای جبهه انقلاب هستند و شایعات حمایت از کاندیدایی که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مقابل این جبهه قرار دارد خنده دار و دور از واقعیت است.

⬅️پی نوشت: افرادی هم که از ستاد نفت و انرژی قالیباف به سمت پزشکیان رفته اند و بر اساس اطلاعات دریافتی تعداد آنها به اندازه انگشتان یک دست هم نیست و حضور آنها هیچ تاثیری برای جبهه انقلاب نداشت همان هایی هستند که در زمان دولت روحانی ریش خود را با تیغ می زدند و پس از روی کار آمدن دولت شهید رئیسی به یکباره مخالف دولت روحانی و اصلاح طلبان شدند و بعد از مدتی ریش خود را هم گذاشتند بلند شود!!! لازم به ذکر است وجود چنین افراد حزب بادی برای همه ستادهای انتخاباتی خطرناک است و همان بهتر که از این جبهه خارج شدند.
https://naftonline.ir/news/30117/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0