تاریخ انتشارشنبه ۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
گردهمایی بزرگ کارکنان صنعت نفت جنوب در حمایت از دکتر سعید جلیلی با حضور انبوه مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب در اهواز برگزار شد.
فریدون عباسی در اهواز
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  در این مراسم باشکوه که با حضور کارکنان شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب،  ملی حفاری ، نفت و گاز اروندان و ... برگزار شد ، مهندس سعید آتشبار رئیس ستاد حامیان دکتر جلیلی در شرکت های نفتی جنوب به سخنرانی پرداختند.

همچنین در این مراسم فیلمی از سوی دست اندرکاران برگزاری این مراسم جهت نشان دادن سختی های کار پرسنل صنعت نفت جنوب به نمایش گذاشته شد.

در پایان این مراسم دکتر فریدون عباسی رئیس اسبق کمیسیون انرژی مجلس و رئیس ستاد نفت و انرژی دکتر جلیلی به سخنرانی پرداخت و ضمن یادآوری مطالبات بر حق پرسنل نفت قول دادند در صورت پیروزی آقای جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان پیگیر تحقق این مطالبات باشند. 
دکتر فریدون عباسی
https://naftonline.ir/video/30050/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جوانمردی
با سلام این کجا باشکوه هست ؟؟؟آقای عباسی نتوانست حتی رای مجلس را از حوزه انتخابی خود که کازرون و اطراف آن بگیرد آنوقت خودش را دارد آماده میکند که وزیر نفت در کاندید آقای جلیلی باشد .......وزارت نفت دارای عقبه تاریخی است کسی نمی‌تواند آن را مال خود کند .....بیت المال است و به تمام مردم تعلق دارد .....ملی است از سال ۱۳۳۲ پس لطفا آن را خصوصی و شخصی اعلام نکنید اسم آن روش هست شرکت مالی نقت ایران .....لذا از ترفند و فریب استفاده نکنید ...مردم باهوش هستند و با درایت تصمیم میگیرند ..... ختم کلام .....بازنشسته صنعت نفت ....
0