تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
همراه با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت

کدام نمایندگان و مدیران نفتی امروز از پاک نژاد حمایت کردند؟

در بخش زیر برخی حمایت ها و صحبت ها از سوی بعضی از نمایندگان مجلس و مدیران نفتی که امروز انجام شد منتشر شده است.
محسن پاک نژاد
محسن پاک نژاد
⬅️محمود امین‌نژاد، مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس : رمز موفقیت هر وزیری انتخاب همکاران توانمند با کارنامه قابل قبول است. آقای پاک‌نژاد نیز پس از کسب رأی اعتماد مجلس با شناختی که از صنعت نفت دارد می‌تواند با انتخاب مدیران شایسته، پاکدست و کارنامه‌دار رفع ناترازی انرژی را که از اولویت‌های کشور است با برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در دستور کار قرار دهد.
 
⬅️غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی: از نگاه بنده، وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند در مسند سکان این وزارتخانه بسیار مفید واقع شود، چراکه او توان و تخصص لازم را برای دردست‌گرفتن سکان وزارت نفت دارد.
 
⬅️مالک قنواتی، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی: تجربه‌های مدیریت داخلی و بین‌المللی پاک‌نژاد در شرکت نیکو و دیگر بخش‌ها می‌تواند کشور را از نقطه‌ای حساس خارج کرده و قدرت چانه‌زنی ایران را در مناسبات و مذاکرات اقتصادی و سیاسی دنیا ارتقا دهد.
 
⬅️بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم: با شناختی که از وزیر پیشنهادی نفت به دست آورده‌ام، به اعتقاد بنده با توجه به شرایطی که ما در سطح سیاسی و بین المللی به ویژه در حوزه تحریم داریم، ایشان از عهده چنین وظیفه خطیری بر می‌آیند
 
⬅️زینب قیصری رئیس فراکسیون امنیت انرژی و منابع معدنی مجلس وزیر پیشنهادی نفت را فردی متخصص و از بدنه صنعت نفت خواند و تاکید کرد: رفع ناترازی انرژی و افزایش تولید نفت و گاز برای تقویت حضور در بازار جهانی از محوری‌ترین اولویت‌های پاک‌نژاد است.

⬅️فضل‌الله رنجبر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:نگاه کارشناسی در برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت به‌طور کامل لحاظ شده است و او به مشکلات حوزه نفت و گاز آشنا بوده و با برنامه می‌تواند در حل مشکلات این حوزه موثر باشد. 
https://naftonline.ir/news/30272/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0