تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
مهمترین اخبار نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار نفت
اخبار نفت
⬅️ جلیل سالاری جهت برگزاری یک میتینگ انتخاباتی به اهواز سفر می کند!
 
⬅️مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان : برای نخستین بار مأموریت توسعه یک میدان جدید نفتی (میدان نفتی بند کرخه) به شرکت نفت و گاز اروندان واگذار شد.
 
⬅️مجتبی یوسفی، نماینده مجلس: زمزمه های گرانی بنزین توسط مشاوران مسعود پزشکیان ما را یاد دولت خسته و پرحاشیه روحانی می اندازد.
 
⬅️شهرویی: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از مهار نشتی و ایمن‌سازی مخزن بهره‌برداری واحد نمک‌زدایی منصوری این شرکت و جلوگیری از کاهش یک‌میلیون و ۱۲۰ هزار بشکه تولید نفت در بازه زمانی ۱۰ روزه خبر داد.
 
⬅️رمضانعلی سنگدوینی نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس: بنزین ۲۵ هزار تومانی زندگی و معیشت مردم را قفل می‌کند.
 
⬅️معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران در پرونده کرسنت یک به ۲.۴ میلیارد دلار در پایان دولت آقای روحانی محکوم شده است.
 
⬅️حجت‌الاسلام سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس: مشاوران مسعود پزشکیان، آخوندی، زنگنه، ظریف و اردکانیان هستند؛ اینها هیچ دستاورد تازه‌ای برای مردم نخواهند داشت، مگر ادامه مسیر دولت حسن روحانی در کشور.
 
⬅️ بیژن زنگنه وزیر نفت دولت روحانی از دو نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شکایت کرد!
 
⬅️دکل حفاری سحر ۱ پس از ۱۳ سال فعالیت در ۱۹ میدان نفتی و گازی مشترک به متراژ ۵۰ هزار و ۵۰۲ متر، برای بازسازی و تعمیرات اساسی به ساحل بندرعباس رسید.
 
⬅️شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز از کاهش تعداد دکل‌های نفت و گاز شرکت‌های حفاری آمریکا به پایین‌ترین سطح از دسامبر ۲۰۲۱ تاکنون خبر داد.
https://naftonline.ir/news/30105/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0