کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت آنلاین؛

از واکنش نمایندگان به زمزمه های گرانی بنزین تا شکایت وزیر اسبق نفت از دو نامزد انتخاباتی!

11 تير 1403 ساعت 14:49

مهمترین اخبار نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.


⬅️ جلیل سالاری جهت برگزاری یک میتینگ انتخاباتی به اهواز سفر می کند!

 
⬅️مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان : برای نخستین بار مأموریت توسعه یک میدان جدید نفتی (میدان نفتی بند کرخه) به شرکت نفت و گاز اروندان واگذار شد.
 
⬅️مجتبی یوسفی، نماینده مجلس: زمزمه های گرانی بنزین توسط مشاوران مسعود پزشکیان ما را یاد دولت خسته و پرحاشیه روحانی می اندازد.
 
⬅️شهرویی: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از مهار نشتی و ایمن‌سازی مخزن بهره‌برداری واحد نمک‌زدایی منصوری این شرکت و جلوگیری از کاهش یک‌میلیون و ۱۲۰ هزار بشکه تولید نفت در بازه زمانی ۱۰ روزه خبر داد.
 
⬅️رمضانعلی سنگدوینی نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس: بنزین ۲۵ هزار تومانی زندگی و معیشت مردم را قفل می‌کند.
 
⬅️معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران در پرونده کرسنت یک به ۲.۴ میلیارد دلار در پایان دولت آقای روحانی محکوم شده است.
 
⬅️حجت‌الاسلام سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس: مشاوران مسعود پزشکیان، آخوندی، زنگنه، ظریف و اردکانیان هستند؛ اینها هیچ دستاورد تازه‌ای برای مردم نخواهند داشت، مگر ادامه مسیر دولت حسن روحانی در کشور.
 
⬅️ بیژن زنگنه وزیر نفت دولت روحانی از دو نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شکایت کرد!
 
⬅️دکل حفاری سحر ۱ پس از ۱۳ سال فعالیت در ۱۹ میدان نفتی و گازی مشترک به متراژ ۵۰ هزار و ۵۰۲ متر، برای بازسازی و تعمیرات اساسی به ساحل بندرعباس رسید.
 
⬅️شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز از کاهش تعداد دکل‌های نفت و گاز شرکت‌های حفاری آمریکا به پایین‌ترین سطح از دسامبر ۲۰۲۱ تاکنون خبر داد.


کد مطلب: 30105

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30105/واکنش-نمایندگان-زمزمه-های-گرانی-بنزین-شکایت-وزیر-اسبق-نفت-دو-نامزد-انتخاباتی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir