تاریخ انتشارجمعه ۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
ابوالقاسم حبیبی پور بر حضور کارکنان صنعت نفت در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید نمود.
تاکید سرپرست مدیریت منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب بر حضور حداکثری کارکنان صنعت نفت در پای صندوق‌های رای
ابوالقاسم حبیبی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید سید ابراهیم رییسی رحمت ا... و شهدای خدمت که صادقانه و دلسوزانه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم شریف ایران بکار گرفتند و همچنین سالروز شهادت شهدای ۷تیر، بیان داشت: حضور در پای صندوق رای برای تعیین مسیر سرنوشت کشور، نشان‌دهنده بلوغ فکری و سیاسی یک جامعه است، بنابراین از تمامی مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه کارکنان سخت‌کوش و همیشه در صحنه صنعت نفت دعوت می‌کنیم تا با حضور حداکثری خود در تعیین این مسیر پر افتخار مشارکت داشته باشند.
 
وی افزود: کارکنان صنعت نفت از بلوغ فکری بالایی برخوردار هستند و در طول دوران گذشته همواره در تعیین سرنوشت کشور و حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهمی داشته اند و اینبار نیز با حضور خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات خود و ایران اسلامی اضافه خواهند نمود.
 
وی اضافه نمود: یکپارچگی و همدلی در مدیریت کشور میتواند مشکلات جامعه را به شکل مطلوب و در مدت زمان کوتاه‌تری حل و فصل نماید و همسویی قوای سه گانه در سایه ی منویات و وجود بابرکت مقام معظم رهبری (حفظ ا...) اقتدار ایران اسلامی را دوچندان خواهد نمود.
 
سرپرست مدیریت منابع انسانی اظهار داشت: از کارکنان خدوم و ارزشمند صنعت نفت و بصورت خاص شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درخواست مینمایم مثل همیشه در کنار هم و در کنار سایر اقشار جامعه باتمام توان در انتخاب رییس جمهور اصلح و مصلح مشارکت نمایند.
 
حبیبی پور در پایان گفت: پیگیری و تلاش برای حل و فصل مشکلات و مطالبات کارکنان همواره در دستور کار قرار دارد و بصورت ویژه دنبال خواهد شد و ان شاء الله با استقرار دولت جدید توفیقاتی در این خصوص حاصل شود و شاهد رضایتمندی کارکنان در سطح مطلوبی باشیم.
https://naftonline.ir/news/30080/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0