کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاکید سرپرست مدیریت منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب بر حضور حداکثری کارکنان صنعت نفت در پای صندوق‌های رای

8 تير 1403 ساعت 11:04

ابوالقاسم حبیبی پور بر حضور کارکنان صنعت نفت در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید نمود.


ابوالقاسم حبیبی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید سید ابراهیم رییسی رحمت ا... و شهدای خدمت که صادقانه و دلسوزانه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم شریف ایران بکار گرفتند و همچنین سالروز شهادت شهدای ۷تیر، بیان داشت: حضور در پای صندوق رای برای تعیین مسیر سرنوشت کشور، نشان‌دهنده بلوغ فکری و سیاسی یک جامعه است، بنابراین از تمامی مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه کارکنان سخت‌کوش و همیشه در صحنه صنعت نفت دعوت می‌کنیم تا با حضور حداکثری خود در تعیین این مسیر پر افتخار مشارکت داشته باشند.

 
وی افزود: کارکنان صنعت نفت از بلوغ فکری بالایی برخوردار هستند و در طول دوران گذشته همواره در تعیین سرنوشت کشور و حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهمی داشته اند و اینبار نیز با حضور خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات خود و ایران اسلامی اضافه خواهند نمود.
 
وی اضافه نمود: یکپارچگی و همدلی در مدیریت کشور میتواند مشکلات جامعه را به شکل مطلوب و در مدت زمان کوتاه‌تری حل و فصل نماید و همسویی قوای سه گانه در سایه ی منویات و وجود بابرکت مقام معظم رهبری (حفظ ا...) اقتدار ایران اسلامی را دوچندان خواهد نمود.
 
سرپرست مدیریت منابع انسانی اظهار داشت: از کارکنان خدوم و ارزشمند صنعت نفت و بصورت خاص شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درخواست مینمایم مثل همیشه در کنار هم و در کنار سایر اقشار جامعه باتمام توان در انتخاب رییس جمهور اصلح و مصلح مشارکت نمایند.
 
حبیبی پور در پایان گفت: پیگیری و تلاش برای حل و فصل مشکلات و مطالبات کارکنان همواره در دستور کار قرار دارد و بصورت ویژه دنبال خواهد شد و ان شاء الله با استقرار دولت جدید توفیقاتی در این خصوص حاصل شود و شاهد رضایتمندی کارکنان در سطح مطلوبی باشیم.


کد مطلب: 30080

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30080/تاکید-سرپرست-مدیریت-منابع-انسانی-مناطق-نفت-خیز-جنوب-حضور-حداکثری-کارکنان-صنعت-پای-صندوق-های-رای

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir