تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
مرکز مانیتورینگ گروه پتروپارس با  هدف نظارت، کنترل و پایش متمرکز و مستمر فعالیت های پروژه های گروه و در راستای بهبود و تسريع روند اجراي طرح ها افتتاح شد.    
پتروپارس
پتروپارس
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس؛ با دستور و پیگیری دکتر فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس، مرکز مونیتورینگ این مجموعه با مشارکت بخش های مختلف و با استفاده از جدیدترین فناوری ها راه اندازی شد. 
        
در این مسیر، طراحی و اجرای فضای مناسب از لحاظ معماری و تجهیزات داخلی در کوتاهترین زمان ممکن و کمترین هزینه با بهره گیری حداکثری از ظرفیت درون سازمانی انجام و تهیه و استقرار زيرساخت ارتباطي، سیستم های سخت افزاری و صوتي-تصويري انجام شد.    
 
راه اندازی دوربین های نظارتی در سایت های عملیاتی و ایجاد ارتباط با مرکز به منظور کنترل لحظه ای و زنده، بخش مهم دیگری از دستاوردهای راه اندازی مرکز مانیتورینگ گروه پتروپارس به شمار می رود.          
 
همچنین در این مرکز، راه اندازی بستر نرم افزاری مناسب جهت جمع آوري، تحليل، طبقه بندي و نمايش اطلاعات از طريق داشبورد های مدیریتی مبتني بر استاندارد ها و شاخص های مناسب جهت ارزیابی عملکرد پروژه ها با محوریت کنترل و پایش زمان و هزینه صورت گرفت.   
      
از جمله ديگر مزايا و دستاوردهاي راه اندازي اين مرکز مي توان به ارائه تحلیل هاي مناسب از وضعیت و مشکلات موجود جهت اتخاذ بهينه تصمیمات پيشگيرانه، فراهم آمدن امکان برگزاری کارامد جلسات مدیریتی و پيگيري طرحها،  فراهم آمدن امکان معرفی پروژه ها و ستاد پتروپارس جهت میهمانان و مخاطبان برون سازمانی نام برد.
https://naftonline.ir/news/29841/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0