مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در جلسه عملیات بیست و هشتم بهمن ماه که با حضور قائم مقام ، معاونین و مدیران شرکت برگزارگردید بر ارائه خدمات مطلوب پروازی و رفاهی به کارکنان اقماری دستگاه های حفاری تأکید نمودند.
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت دکتر گلپایگانی خواستار ارائه خدمات مطلوب به کارکنان اقماری دستگاه حفاری شدند و ابراز داشتند مدیران با آینده نگری و برنامه ریزی نیازهای پرسنل را احصاء و تأمین نمایند. ایشان متذکرشدند بابرنامه ریزی مناسب در خصوص تأمین بلیط رفت و برگشت پرسنل اقماری دستگاههای حفاری آرامش روحی رابه کارکنان عطا نمایید.
وی ضمن تشکراز کارکنان دستگاههای حفاری بعنوان خط مقدم عملیات حفاری نقش عملکردی آنها را در درآمد شرکت موثر دانست و افزود ارائه خدمات رفاهی باعث بالارفتن بازدهی و اثربخشی درکار خواهد شد.
بالابردن کیفیت حمل و نقل جاده ای و درون دستگاهی ، افزایش کیفیت غذای میان راهی ،تخصیص خودرو جهت انتقال کارکنان اقماری از فرودگاه به مهمانسراهای شرکت از نکات مورد اشاره مدیرعامل در این جلسه بودند.
متاسفانه یک مافیای در ملی حفاری غلط میخوره که دکتر هروقت خواستیم ببینیم اجازه نمیدهند والحق خود دکتر مخالف اخلاقیات این تیپ شخصیت هست و انسانی بزرگ وحیف که نمیشه دید
تنها شرکت در وزارتخانه نفت که پرسنل خودشون باید بلیط تهیه کنند تا پس از چند ماه پولش عودت داده بشه تنها شرکت در وزارت نفت که میگه من یه سرویس میگذارم هرکه رسید رسید هرکه هم نه به ما ربطی نداره تنها شرکت با مزخرفترین امکانات رفاهی
با عرض سلام وخسته نباشی خدمت آقای گلپایگانی چرا به فکر فرزندان بازنشسته نیست خواهشمندم کمی به فکر ما باشید به جای خودمان فرزندمان بره سر کار ما خیلی سختی کشیدیم
روز که باید با اتوبوس های شرکت بریم سرکار روز عذاب هست با اتوبوس های داغون ۶ صبح سوار میشیم ۸ شب میریسم سرکار برا نهار هم خودمون از جیب باید بدیم حفاری ۷۰ تومن بیشتر نمیده دل روده ادم میاد بالا تا برسی سرکار بعد هم مستیم باید بری سر کار تا ساعت ۳ شب باز صبح ۹ بیای سرکار اصلا به آسایش نیروهایشان فکر نمیکنه