در پی انتشار یک گزارش در نفت آنلاین در خصوص نارضایتی پرسنل شرکت نفت آغاجاری از خدمات درمانی ، سازمان بهداشت و درمان نفت آغاجاری جوابیه ای به این رسانه خبری ارسال کرد.
به گزارش نفت آنلاین متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:
جوابیه شماره یک
در کلینیکهای تخصصی و فوق تخصصی این بهداشت و درمان میزان ارائه خدمات به بیماران درسال۱۴٠۱ نسبت به سالهای ۱۴٠٠ و۱۳۹۹ افزایش چشمگیری داشته است. در این کلینیک ها در سال ۱۴٠۱ تعداد ۶نفرپزشک فوق تخصص در رشته های گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، ریه، غدد وآسم و آلرژی کودکان و تعداد۱۸نفرپزشک متخصص در رشته های رادیولوژی، پوست، ارولوژی، ارتوپدی، داخلی، جراحی عمومی، قلب و عروق، زنان وزایمان، چشم، گوش وحلق وبینی، روانپزشکی، نورولوژی، بیهوشی ویزیت بیماران مراجعه کننده را انجام داده اند.
ضمنا در برنامه عملیاتی سال۱۴٠۲ بهداشت و درمان تکمیل ظرفیت پزشکان متخصص و فوق تخصص مورد نیاز در دستور کار قرار دارد.
جوابیه شماره دو
نوبت دهی پزشکان متخصص داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، قلب، ارتوپدی و اطفال بصورت روزانه و در سایر تخصص ها از جمله پوست، ارولوژی، روانپزشکی، چشم، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی براساس تعداد بیماران ثبت شده و هماهنگی با پزشک مربوطه بصورت هفتگی هر دوهفته یا گاها ماهانه می باشد.
جوابیه شماره سه
ارائه خدمات دندانپزشکی درسال ۱۴٠۱ نسبت به دوسال قبل (سال۱۳۹۹ و۱۴٠٠) روند افزایشی داشته وطبق بررسی و آمار ارائه شده رئیس واحد دندانپزشکی بیشترین میزان ارایه خدمات به بیماران را داشته است و درسال جاری ارائه خدمات افزایش خواهد یافت.
جوابیه شماره چهار
اعزام بیماران به مراکزمجهزتربراساس قانون و مقررات اعزام و به تشخیص شورای پزشکی منطقه می باشد و طبق بررسی و آمار ارائه شده میزان اعزام بیماران به اهواز و تهران طی ۳سال گذشته روند افزایشی داشته است.
جوابیه شماره پنج
باتوجه به افزایش تعداد مراجعات به آزمایشگاه به علت عدم رعایت دقیق فرایند سیستم ارجاع وپزشکی خانواده توسط برخی از بیماران و همچنین باتوجه به ظرفیت پرسنلی و امکانات موجود و جهت حفظ کیفیت نتایج آزمایشات و رعایت استانداردها و پاسخ دهی مناسب زمان تعریف شده برای برخی آزمایشات حداکثر ۳الی ۴ روز می باشد بدیهی است بیماران اورژانسی و بیماران با شرایط ویژه از این قائده مستثنی می باشند. براساس برنامه عملیاتی سال۱۴٠۱ تجهیزات تشخیصی آزمایشگاهی مانند دستگاه بزرگ آنالایزور بیوشیمی، سل کانترفول دیفرنشیال خون شناسی و دستگاه فول اتوماتیک تستهای انعقادی جهت بیماران قلبی و بستری در بخش CCU که از بهترین برندها و مدرنترین دستگاه های روز آزمایشگاه هستند خریداری گردیده و در چرخه کار آزمایشگاه قرار گرفته است.
احتراما لازم به ذکر است با حمایت های مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جناب آقای دکترهاشمی در سال ۱۴۰۱ تجهیزات پزشکی پیشرفته جهت بخش های مختلف درمانی بیمارستان بالغ بر ۲۰۵ میلیارد ریال خریداری و در اختیار این مرکز قرار گرفته که هم اکنون در حال بهره برداری می باشند.
قطعا با ارتقا خدمات سلامت در تلاش هستیم تکریم ارباب رجوع و احقاق حق کارکنان شریف صنعت نفت، خانواده های محترمشان و مردم بومی منطقه به نحوه مطلوبی انجام گردد.
نفت آنلاین قضاوت در خصوص جوابیه ارسالی را به کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری واگذار می کند. نظرات خود را در خصوص این جوابیه بنویسید
به نظر من مشکلات از خوزستان نیست.
مشکلات از ریشه یعنی سازمان بهداشت و درمان نفت در تهران است که اصلا توجهی به استان خوزستان ندارد
این آقایون فقط به فکر پایتخت هستند
از نفت آنلاین بابت این مطالبه گری تشکر میکنم
کاری که هیچکس نتونست انجام بده شما انجام دادید
امیدواریم تلنگری باشه برای بهداشت و درمان نفت آغاجاری تا بهتر خدمات بدن
نتیجه باید به دست بیاد من برا دندان مراجعه نمودم کمترین کار یه کشیدن دندان بود که دندان های ۷ و ۸ را اعلام کروند بیرون انجام دهید دیگه ایمپلنت و کامپوزیت که حرفش را نزنیم
مدیرعامل بهداشت و درمان نفت هنوز از مدیران دوره زنگنه است ! متاسفانه ایشان توجهی نیز به جنوب ندارند.. برای ایشان تهران اولین و آخرین جا برای نظارت است.. ام آر آی پیشرفته هم برای تهران خریدن!
با سلام
مشخصا آمار و ارقام فوق از نظر کمیت است بحث کارکنان کیفیت است بطور مثال برای کارکنان فرم نظر سنجی در مورد دندانپزشکی ارایه شود. فرم نظر سنجی در مورد دارو ارا/ه شود رای کارکنان مهم است نه پاسخ آماری بهداری و بهداشت آغاجاری مساله دیگر چرا هیاتی اعزام نمیشود تا با حضور رو در رو نقاط ضعف شناسایی شود؟ آقایان و دست اندرکاران این بیانیه ها فرافکنی است.
به نظر من هیچ مسئولی در ایران وجود ندارد که دلش به حال پرسنل بسوزد و این پرسنل هستند که باید حق خود را بگیرند.اگر در مساله بهداشت و درمان مشکلی هست.این مشکل به مسئولان مربوط نیست.مسئولان تا انجایی کار میکنند که به انها فشار وارد شود.اگر میخواهید مشکلات حل بشود باید همیشه و همیشه پیگیر باشید
نا گفته نماند از نظر من شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاحاری بدترین شرکت در کل دنیا هست.چون برای کوچکترین کار باید آشنا داشته باشیم و همه کارها با زد و بند انجام میشود.
سلام لطفا چهل سال خدمت جوشکاری کد بود بعد چهل سال بادودجوش زندگی کردم حالاسینه ریه ونفسم درنمی اید شب خانم به بهداری تماس گرفتن برای آمبولانس نیامد ه این عدالت است من تمام منطقه کشورم دعوت شدم رفتم کا رکردم تاجبعه جنگ لطفا ازمسولین خطوط منطقه چهار استعلام بگیرید من این چهل سال چه زحمتی کشيدم
امروز به کلینیک شهدا صنعت نفت اهواز مراجعه کردام (پنچشنبه)طبق اطلاع رسانی که قبلا انجام شده بود که ساعت ۱۰ الی ۱۲ پزشک متخصص اطفال ویزیت انجام می دهد ولی متاسفانه امروز مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ کسی حضور نداشت
من پیشنهاد میدم یک گروه نظارتی از تهران برای بررسی عملکرد بهداشت و درمان امیدیه بفرستند.تا مغایرت گزارش اول و جوابیه اگر دارد مشخص شود چون بهداشت درمان همه اش تجهیزات به روز نیست تجهیزات بدون پزشک به درد نمیخوره.
افزایش آمار هم دو جنبه دارد یا عدم پیگیری و ضعف بهداشت درمان امیدیه در ارایه خدمات و دوم یا نبود پزشک که باعث مراجعه بیشتر میشود.
جوابیه هم سراسر دروغ است .ختم کلام
باسلام
خودتون دارید سیستمو تکذیب میکنید،خدمات و دستگاههای مورد استفاده اللخصوص در کلنیک های دندانپزشکی قدیمی هستن به نحوی ک در بدل ورود خودپزشک کارتشو میده ک بیاید مطب شخصی انجام بدهید و هرچی هزینه کردید خودم تایید میکنم،خرابی و بروز نبودن سیستم دستگاههای دندانپزشکی رو خود پزشکای کلنیک تایید میکنن ن افراد غیر متخصص
با تشکر از زحمات کادر درمان شرکت ملی نفت ایران، لازم است ضمن قدردانی از این مجموعه درخواست شود بدون هیچگونه نیتی نسبت به کاستی های منطقی و قابل اجرا اعمال نشود.همه ما هموطن ایرانی هستیم به کمک همدیگر نیاز داریم.
خداوند همه ما را عاقبت بخیر کند
متاسفانه مناطق عملیاتی از کمترین خدمات بهداشت و درمان برخوردار هستند.
این وضع اسفناک در کلیه مناطق عملیاتی صادق هست .
بیشترین خطرات و آلودگی ها در مقابل کمترین خدمات .
هر وقت هم که نیاز به خدمات بهداشت و درمان داشته باشیم کسی پاسخگو نیست و باید با ناراحتی و شکایت رفتار کنی تا شاید کسی صداتو بشنوه .
برای فرار از پاسخگویی هم قوانین و مقرراتی که خودشون وضع کردن رو ملاک کار قرار میدن .
متخصص دائم نیستن فقط جراح وزنان وداخلی بقیه درهفته کمبود پرستار فیزیو تراپی وسائل تخصصی ندارد مانند لیزر درمانی مگننت وبعضی وسائل دیگر به اغجاری زیاد رسیدگی نمیشود متخصصین ساکن نیستن مرتب بیماران اورژانسی به اهواز اعزام شوند دستگاه mri ندارد حتی سبتی اسکن که سالها باید به شهر اهواز یا جای دیگر که با فشار مردم گرفته شد مسئولین بیمارستان مقصر نیستن امکانات در اختیار انها قرار نمیگیرد موافقت نمیشود ووووووووو
با سلام
مشکل بهداشت درمان در شیراز هم وجود دارد اغلب پزشکان متخصص رفته اند نوبت دهی بسیار طولانی است و بیشتر به پرسنل خود درمانگاه ها یا آشنایان آنها داده میشه.
اغلب ارجاع به بیرون داده میشود بخصوص دندان پزشکی
کادر درمانی بهداشت و درمان هم پاسخ گونیستند
تعرفه ها هم که دیگه گفتن نداره چند ماه میشه تا همون هزینه کم هم پرداخت کنن. !!!!!
اگر قرار است همه به بیرون ارجاع شوند باید کادر درمان هم تعدیل شوند این همه پرسنل وکادر بیکار چرا ؟؟؟؟
دندانپزشکی خیانت در حق کارمندان شاغل است آقا خانم ما میخواهیم دکتر رو خودمون انتخاب کنیم پولشو هم خودمون میدیم شما طبق تعرفه دوزاری خودت به ما بده چرا ما رو مجبور میکنی یک روز کامل مرخصی بگیریم بیایم دندان پزشکی که دکتر بگه برو عکس بگیر یعنی یک روز دیگر رادیولوژی و یک روز دیگر درمان اگر انجام بشه ضعیف ترین متریال بی تجربه ترین پزشک ها در دندان پزشکی هستند خدا وکیلی این ظلم را به پايان برسانید ما حاضریم هر ماه مقداری از حقوق خودمان پرداخت کنیم که حقوق بچه هاشون رو بدن و در این دکان بسته شود
نفت تو ایران شده مشکل شرکتهای هلدینگ خلیج فارس که نمونش پتروشیمی فجره اون هم دست کمی از بهداشت و درمان نفت نداره اقای اوجی باید سریعا مدیران بی لیاقت وضد نظام رو برداره .چون اینا میخوان صدای نیروی انسانی رو در بیارن و شرکتهای وبیت المال را همه به باد دادند.
دندان پزشکی که دیگه نگو فقط کشیدن وپر کردن بقیه معالجات به شهرهای دیگر حتی بهداشت کار دهان ودندان برای جرم گیری که همه مناطق دارن اونجا نداشته دکتر جرم گیری میکرد تازه یکی رو گرفتن خیلی مشکلات دیگه
بیمارستان فقط دکتر ثابت جراح زنان وداخلی بفیه ففط یک زوز ور هفته اونم ۱۰۰ نفر نوبت میدن دستگاه mri نیست سیتی اسگن بعد از سالهای زباد خریدن باید برای هر کاری به اهواز مراجعه گرد کلیه بیماران اورزانسی به اهواز با امبو لانس اعرام شوند مسولین مقصر نیستن به انها امکانات داده نمیشه پرسنل هم رضایت ندارن وای به حال بیماران
وضعیت بهداشت درمان وزارت نفت و مدیریت شخص هاشمی ضعیف است که تا الان یکبار به امیدیه نیامده و این وضع اسفناک را ببیند این اوضاع پزشکان و متخصصان که بدون معاینه و دیدن عکس از شکستکی پا می گوید چیزی نیست. دندانپزشکی هم همینطور سالهاست در دست یک نفر است با تجهیزات و مواد ضعیف، امیدیه فقط ازمایشگاه تازه واردان است
دقیقا جوابیه اقایون رو در نظر بگیریم یا کامتای پرسنل مراجعه کننده به این مراکز و میزان رضایتشون از خدمات کدام یک واقعی تر است ؟؟؟
یک سیاست دیگری هم هست که اقایون میخوان کم کم این مراکز روجمع کنند و مراجعه کنندگان رو به بخش خصوصی ارجاع بدن بعدش انقدر در پرداخت از اینطرف اونطرف بزنن که بعد از مدتی کلا ارایه خدمات بهداشتی در صنعت نفت نداشته باشیم.
دیروز که تعطیل بود و نصادف با ۲۱ رمضان تعدادی از بیماران نوبت پزشک تخصصی داشتند.
بعد از معاینه مراجعه کردند داروخانه .داروخانه بسته بود و بهشون گفتند شنبه مراجعه کنید.این هم یک شاهکار
مشکل از مدیران پررویی است که در تهران نشستن نون نفت خوزستان را می خورند و به مشکلات بهداشت و درمان صنعت نفت این استان بی توجه هستند
همین چند روز پیش بود مدیرعامل بهداشت و درمان نفت در اظهارنظری عجیب تهران را قطب بهداشت و درمان صنعت نفت نامید و از خرید دستگاه ام آر آی پیشرفته برای بیمارستان نفت تهران خبر داد! واقعا جای تاسف است