کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری با ارسال پیامهایی به نفت آنلاین از کیفیت خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت در این منطقه انتقاد کردند.
صدها نفر از کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری در هفته های گذشته با ارسال پیامهای به نفت آنلاین می گویند: خدمات ارائه شده توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به هیچ عنوان در حد نام شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیست .
این کارکنان می گویند از خدمات ارائه شده اصلا رضایت ندارند و خواستار نظارت بیشتر و پاسخگویی آقای هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان نفت کشور در این خصوص شدند.
بر اساس پیامهای ارسالی مخاطبین مواردی از این مشکلات به شرح ذیل است:
1- عدم استفاده از پزشکان متخصص به صورت مداوم ( با وجود سه پرواز در هفته به تهران)
2- نوبت دهی با فاصله زمانی زیاد برای پزشکان متخصص و عدم پیگیری درمان توسط پرسنل به دلیل ناامیدی از ادامه درمان
3- با وجود تاسیس کلینیک دندان پزشکی جدید، مدیریت ضعیف آن باعث شده بسیاری از ارجاعات به بیرون باشد .
4- راضی نبودن پرسنل از نحوه نوبت دهی و پذیرش بیمارستان
5- راضی نبودن پرسنل از نحوه اعزام بیماران برای درمان
6- آزمایشگاه بیمارستان نوبت هایی معمولا با فواصل زمانی زیاد میدهند.
⬅️ نفت آنلاین : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هفته گذشته از خرید دستگاه "ام آر آی " پیشرفته ای برای بیمارستان #پایتخت جهت ارتقا کیفیت خدمات خبر داد! اما متاسفانه این سازمان به افزایش کیفیت خدمات در جنوب که محل کار دهها هزار نفر از کارکنان عملیاتی نفت است نظارتی ندارد! و اگر نظارتی بود امروز شاهد ارسال صدها پیام ارسالی مخاطبین در خصوص کیفیت ضعیف خدمات بهداشت و درمان نفت در شهرهای جنوبی کشور ( بالاخص در امیدیه و آغاجاری) نبودیم!