تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
روابط عمومی شرکت بیمه دانا با ارسال جوابیه ای به نفت آنلاین از تحت پوشش قرار گرفتن تست کرونا در تعهدات خدمات بیمه تکمیلی این شرکت خبر داد.
کارکنان قراردادی نفت و تست کرونا | نفت آنلاین
کارکنان قراردادی نفت و تست کرونا | نفت آنلاین
در پی درج خبری در نفت آنلاین با عنوان "بیمه دانا هزینه تست کرونا نیروهای قراردادی نفت را پرداخت نمی‌کند" ؛ روابط عمومی شرکت بیمه دانا با ارسال جوابیه‌ای به نفت ‌آنلاین اعلام کرد : با تجویز پزشک متخصص هزینه تست کرونا کارکنان نفت تحت پوشش این شرکت بیمه تکمیلی در سراسر کشور را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش نفت ‌آنلاین بخشی از جوابیه شرکت بیمه دانا به شرح ذیل می‌باشد:

مدیریت محترم پایگاه خبری نفت‌آنلاین؛

با سلام

پس از درخواست تعدادی از بیمه شدگان شرکت ملی نفت ایران مبنی بر پرداخت هزینه های مربوط به درمان تست کرونا توسط بیمه دانا در پایگاه خبری نفت ‌آنلاین ، ضمن گرامیداشت حضور ارزشمند آن مجموعه خبری در جمع بیمه‌گذاران این شرکت به اطلاع می‌رساند:

با امید به اینکه خدمات این شرکت موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر بیمه شدگان محترم را فراهم کرده باشد،  شرکت بیمه دانا  در چارچوب پروتکل‌ها و دستور‌العمل‌های اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، هزینه‌‌های مربوط به درمان و تست کرونا را با تجویز "پزشک متخصص" مرتبط پرداخت می‌نماید.

با تشکر/روابط عمومی شرکت بیمه دانا
 

تصویر جوابیه ارسالی بیمه دانا

 
https://naftonline.ir/news/21802/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جمال محمدی
سلام عرض خسته نباشی خدمت نفت آنلاین
به اطلاع میرساند که اینجانب از نیروهای قراداد موقت هستم بیمه دانا واقعان بیمه ضعیف و به گفته چندین دکتر و دارو خانه بدحساب ترین بیمه هستن البته اگه خواستین هم آدرس دکتر و داروخانه هایی که اعتقاد به این حرف دارن خدمتان معرفی میکنم واقعان فرانشیز بالا و اکثر مطب ها و داروخانه ها و داندانپزشکی ها تا بگی بیمه تکمیلی دانا دارم اصلان تحویلت نمی گیرن با ضعیف ترین کلنیک ها و دانداپزشکی ها و بیمارستان ها و ..... قرارداد داره چون بدحساب هستن کمتر بیمارستانی و .... باهاشون قرار داد می بندن خواهشان اگه امکان داره با یه بیمه تکمیلی دیگه قرارداد ببندید
با تشکر فراوان محمدی
0