تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان برای توجه شرکت نفت و گاز اروندان به مسائل فرهنگی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی از عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت تجلیل کرد.
عبدالله عذاری اهوازی
عبدالله عذاری اهوازی
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، سه‌شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۳، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان به دلیل توجه شرکت نفت و گاز اروندان به مسائل فرهنگی و حضور پر رنگ و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات به شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی، از عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل این شرکت تجلیل کرد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان فعالیت اروندان در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی این شرکت را قابل تقدیر دانست و خواستار افزایش این اقدامات به خصوص در مسائل فرهنگی شد.
 
وی گفت: اروندان در برنامه‌های متنوع همواره در کنار مردم بوده و شاهد نتایج مثبتی از آن بودیم. لذا شرکت‌های صنعتی دیگر نیز باید مانند اروندان از ظرفیت خود برای تقویت مسائل فرهنگی و اجتماعی در مناطق حوزه تاسیساتی خود استفاده کنند.
عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را یکی از وظایف مهم این شرکت دانست و گفت: ‌وجود شرکت نفت و گاز اروندان یک ظرفیت در استان است تا از طریق آن بتوان به شهرهای حوزه تاسیساتی خدمت‌رسانی کرد.
 
وی وجود صنایع مختلف را فرصتی برای خدمت به مردم و فعالیت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و افزود: اروندان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فقط در حوزه اقتصادی فعالیت نمی‌کند و خدمات خود را در طیف گسترده‌ای از مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی و نظایر آن به مردم ارائه می‌کند.
 
شرکت نفت و گاز اروندان همواره در مناطق حوزه تاسیساتی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های اشتغال، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دینی و نظایر آن حضور داشته و از تمام ظرفیت خود برای خدمت ‌رسانی به مردم استفاده کرده است.
https://naftonline.ir/news/30471/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0