تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️جلیل رسایی رئیس کانون بازنشستگان صنعت نفت استان فارس با صدور پیامی نوشت: کانون‌ها با تکیه بر قوانین و مقررات و در مسیر تعاون و همکاری نقطه اتکا صندوق‌ها در نیل به اهداف متعالی خدمات‌رسانی هستند.
 
⬅️ابلاغ وام ۳ میلیارد دلاری افزایش تولید به وزارت نفت.براساس مکاتبه سازمان برنامه و بودجه و تصویب شورای اقتصاد، طرح ضربتی جهش تولید نفت خام به میزان ۲۵۰ هزار بشکه در روز به این وزارتخانه ابلاغ شد.
 
⬅️عارف نوروزی مدیرعامل شستا، طی حکمی بابک افقهی را از مدیریت تاپیکو کنار زد و خودش سرپرستی این هلدینگ را بر عهده گرفت.
 
⬅️ادعای مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران: در طول دو سال اخیر توانستیم به‌اندازه کل دوران فعالیت شرکت ملی گاز چاه‌های گازی حفاری کنیم.
 
⬅️ در روزهای گذشته گمانه زنی ها در خصوص انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رسانه ها به اوج خود رسیده است و همچنان بعضی از گزینه های غیرجدی در حال رایزنی با رسانه ها و سفارش رپورتاژ جهت انعکاس نام خود بعنوان مدیرعامل احتمالی بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران هستند!
 
⬅️نمایندهٔ مردم دهلران، دره‌شهر و آبدانان در مجلس در نطق میان دستور خود خطاب به وزیرنفت: آقای پاک نژاد از شما انتظار دارم که پتروشیمی دهلران را احیا بفرمایید، برای به کارگیری نیروهای بومی، میدان گازی سمند قدح آبدانان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنید.
 
⬅️محمدصادق عظیمی‌فر در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران: تا پایان امسال حدود هزار کیلومتر به طول خطوط لوله انتقال افزوده خواهد شد.
 
⬅️تایید تولید بنزین کیفیت پایین برای جبران ناترازی ؛ افقهی پس از برکناری از هلدینگ تاپیکو : پالایشگاه ستاره خلیج فارس به دلیل ناترازی مجبور به تولید بنزین با اکتان پایین شده ؛ پول همین بنزین ارزان را هم به ما نمی دهند.
 
⬅️نشست مشورتی معاونان اول سه قوه به میزبانی معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد و سه طرف بر توسعه همکاری‌ها در مسیر تحقق برنامه هفتم توسعه و رفع مشکلات کشور ازجمله ناترازی انرژی تأکید کردند.
 
⬅️بلال سلمانی رئیس کانون بازنشستگان صنعت نفت هرمزگان با صدور پیامی نوشت: این کانون در راستای نیل به اهداف موردنظر آماده افزایش تعاملات و همکاری‌ با صندوق‌هاست.
 
⬅️مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور حکمی، سیدشمس‌الدین حسینی را به‌عنوان مدیر پخش منطقه لرستان منصوب کرد.
 
⬅️رویترز: منابع تجاری از افزایش صادرات نفت عربستان سعودی به چین در ماه اکتبر ۲۰۲۴ خبر دادند.
 
⬅️داده‌های منابع صنعتی حاکی از افزایش ۳۴‌درصدی ظرفیت غیرفعال پالایش نفت روسیه در ماه سپتامبر سال جاری میلادی است.
 
⬅️تنظیم‌کننده انرژی فراساحلی آمریکا از توقف حدود ۳۰‌درصدی تولید نفت در این منطقه به‌دلیل توفان فرانسین خبر داد.
https://naftonline.ir/news/30423/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
شاعل
با سلام و عرض ادب
ای کاش در بین این همه نا ترازی لااقل یه فکری هم واسه نا ترازی دخل و خرج کارکنان میشد تا این نا ترازی که دیگه واسمون عادت شده یه مقداری تراز بشه
با تشکر و به امید تراز شدن نا ترازی ها
feedback
Iran, Islamic Republic of
این راه به ترکستان است . نه مدیرای بیسواد قبلی و نه جوجه های فعلی کاری برا این صنعت نخواهند کرد . همه دنبال رفتن هستن .
تازه ترين نظرات
0