کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت آنلاین؛

از شایعات در خصوص مدیرعامل احتمالی NISOC تا افشاگری مدیرعامل برکنار شده یک هلدینگ در خصوص بنزین تولیدی کشور

25 شهريور 1403 ساعت 20:20

مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.


⬅️جلیل رسایی رئیس کانون بازنشستگان صنعت نفت استان فارس با صدور پیامی نوشت: کانون‌ها با تکیه بر قوانین و مقررات و در مسیر تعاون و همکاری نقطه اتکا صندوق‌ها در نیل به اهداف متعالی خدمات‌رسانی هستند.

 
⬅️ابلاغ وام ۳ میلیارد دلاری افزایش تولید به وزارت نفت.براساس مکاتبه سازمان برنامه و بودجه و تصویب شورای اقتصاد، طرح ضربتی جهش تولید نفت خام به میزان ۲۵۰ هزار بشکه در روز به این وزارتخانه ابلاغ شد.
 
⬅️عارف نوروزی مدیرعامل شستا، طی حکمی بابک افقهی را از مدیریت تاپیکو کنار زد و خودش سرپرستی این هلدینگ را بر عهده گرفت.
 
⬅️ادعای مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران: در طول دو سال اخیر توانستیم به‌اندازه کل دوران فعالیت شرکت ملی گاز چاه‌های گازی حفاری کنیم.
 
⬅️ در روزهای گذشته گمانه زنی ها در خصوص انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رسانه ها به اوج خود رسیده است و همچنان بعضی از گزینه های غیرجدی در حال رایزنی با رسانه ها و سفارش رپورتاژ جهت انعکاس نام خود بعنوان مدیرعامل احتمالی بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران هستند!
 
⬅️نمایندهٔ مردم دهلران، دره‌شهر و آبدانان در مجلس در نطق میان دستور خود خطاب به وزیرنفت: آقای پاک نژاد از شما انتظار دارم که پتروشیمی دهلران را احیا بفرمایید، برای به کارگیری نیروهای بومی، میدان گازی سمند قدح آبدانان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنید.
 
⬅️محمدصادق عظیمی‌فر در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران: تا پایان امسال حدود هزار کیلومتر به طول خطوط لوله انتقال افزوده خواهد شد.
 
⬅️تایید تولید بنزین کیفیت پایین برای جبران ناترازی ؛ افقهی پس از برکناری از هلدینگ تاپیکو : پالایشگاه ستاره خلیج فارس به دلیل ناترازی مجبور به تولید بنزین با اکتان پایین شده ؛ پول همین بنزین ارزان را هم به ما نمی دهند.
 
⬅️نشست مشورتی معاونان اول سه قوه به میزبانی معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد و سه طرف بر توسعه همکاری‌ها در مسیر تحقق برنامه هفتم توسعه و رفع مشکلات کشور ازجمله ناترازی انرژی تأکید کردند.
 
⬅️بلال سلمانی رئیس کانون بازنشستگان صنعت نفت هرمزگان با صدور پیامی نوشت: این کانون در راستای نیل به اهداف موردنظر آماده افزایش تعاملات و همکاری‌ با صندوق‌هاست.
 
⬅️مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور حکمی، سیدشمس‌الدین حسینی را به‌عنوان مدیر پخش منطقه لرستان منصوب کرد.
 
⬅️رویترز: منابع تجاری از افزایش صادرات نفت عربستان سعودی به چین در ماه اکتبر ۲۰۲۴ خبر دادند.
 
⬅️داده‌های منابع صنعتی حاکی از افزایش ۳۴‌درصدی ظرفیت غیرفعال پالایش نفت روسیه در ماه سپتامبر سال جاری میلادی است.
 
⬅️تنظیم‌کننده انرژی فراساحلی آمریکا از توقف حدود ۳۰‌درصدی تولید نفت در این منطقه به‌دلیل توفان فرانسین خبر داد.


کد مطلب: 30423

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30423/شایعات-خصوص-مدیرعامل-احتمالی-nisoc-افشاگری-برکنار-شده-یک-هلدینگ-بنزین-تولیدی-کشور

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir