تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
مدیرعامل NIOC در حاشیه سفر به میدان گازی پارس جنوبی گفت : بخشی از مسائل نیروی انسانی در مجموعه شرکت ملی نفت قابل‌حل و در حال پیگیری است و بخشی دیگر از محدودیت‌ها را که از سوی مراجع قانونی اعمال شده است از طریق مجلس محترم شورای اسلامی، رئیس‌جمهور محترم و بخش‌های مرتبط دنبال می‌کنیم.
حمید بورد
حمید بورد
بورد با اشاره به اینکه از مراجع قانونی موضوع سقف حقوق در حال پیگیری است، افزود: در همین راستا کمیته‌ای ازسوی وزیر نفت برای پیگیری سقف حقوق تشکیل شده که نتایج آن به‌زودی مشخص خواهد شد.
 
معاون وزیر نفت همچنین یادآور شد: تفاوت کارکنان صنعت نفت با دیگر بخش‌ها این است که کار همکاران ما دووجهی است که از یک طرف به تأمین معیشت و خانواده مرتبط است و از سوی دیگر موجب درآمدزایی برای کشور می‌شود.
حمید بورد سقف حقوق
https://naftonline.ir/news/30403/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
عبدالرحمن موسوی
سلام خوبی حالت خوبه بیکارم خودم کارمیام حتما
feedback
Iran, Islamic Republic of
موری
در شرکت ملی نفت ایران از بعد انقلاب تا کنون خداروشکراین اولین دوره ای است که مدیرعاملی در شرکت ملی نفت منصوب شده که هم صنعت و هم ارزش وحساسیت کار صنعت گر وهم چرخه تولید نفت را به خوبی می شناسد البته چون دانش فنی وتخصصی این سمت رادارد خدا یا ایشان را توفیق بده که در اجرای اهداف وبرنامه هایش موفق باشند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر مجلس دنبال ناترازی انرژی در صنعت نفت میگرده باید دنبال ناترازی حقوق ها بین انواع قراردادها ی کارکنان صنعت نفت بگرده تا مشکل حل بشه........
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
یعنی وزارت نیرو کارش درامد زدایی هست.شما فقط درامد زایی میکنید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
همش وعده وعید و پاس دادن به این و اونه، مشکل سقف حقوق با این اقدامات الکی حل نخواهد شد، با این جمله که بخشی دیگر از محدودیت‌ها را که از سوی مراجع قانونی اعمال شده است از طریق مجلس محترم شورای اسلامی، رئیس‌جمهور محترم و بخش‌های مرتبط دنبال می‌کنیم.
علنا گفته که کاری نمی‌تونیم یا نمی‌خوایم بکنیم
تازه ترين نظرات
0