تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
درخواست مردم نفتخیزترین شهر ایران از مدیرعامل جوان پالایش و پخش

به مشکلات سوخت رسانی به مردم اهواز پایان دهید

جمعی از مردم شهر اهواز با ارسال یادداشتی هماهنگ به نفت آنلاین خواستار پایان مشکلات سوخت رسانی به خودروها در نفتخیزترین منطقه کشور شدند.
جایگاه سوخت خرمکوشک اهواز | محمد صادق عظیمی فر
جایگاه سوخت خرمکوشک اهواز | محمد صادق عظیمی فر
به گزارش نفت آنلاین متن یادداشت ارسالی به شرح ذیل می باشد:

با سلام خدمت رسانه نفت آنلاین
 
حالا که مدیر عامل شرکت پالایش و پخش چهره ای جوان و پر انرژی انتخاب شده است از شما خواهشمندیم صدای مردم مظلوم شهر اهواز را به گوش ایشان برسانید تا شاید به مشکلات عدیده ای که این روزها گریبانگیر وضعیت سوخت رسانی در این شهر شده است رسیدگی شود.
 
۱. متاسفانه جایگاه بسیار مهم مرکز شهر اهواز و تنها جایگاه دولتی این شهر که در منطقه خرمکوشک و در کنار شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت است حدود دوسال است به بهانه تعمیرات بسته شده و هیچ کس نسبت به این موضوع یا پیگیری بازگشایی آن واکنشی نشان نمی‌دهد! این جایگاه یکی از حیاتی‌ترین جایگاه ها در مرکز شهر برای مردم است و این موضوع باعث مشکلات عدیده ای برای ساکنین مرکز شهر شده است. سایر جایگاه های این شهر نفتخیز نیز همیشه بعلت خرابی نازل ها، کمبود میزان سهمیه سوخت آزاد؛ محدودیت کارت سوخت جایگاه ها و .... شلوغ و کلافه کننده هستند .
 
۲.در اکثر پمپ بنزین های اهواز نازل های سوخت زیادی غیر فعال است و تمام ظرفیت پمپ های یک ایستگاه را نمی‌توان استفاده کرد و با توجه به دمای هوای بالای منطقه و اینکه خودروها بیشتر از سایر مناطق کشور بنزین مصرف میکنن در نتیجه مردم بیشتر باید به جایگاه ها مراجعه نمایند و این موضوع باعث شلوغی بیش از حد جایگاه ها در پایتخت صنعت نفت کشور شده است.
 
۳.کیفیت سوخت توزیعی در استان خوزستان از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و اکثر خودروهای جدید با سوخت توزیعی مشکل پیدا می‌کنند! و این در حالی است که کیفیت بنزین استان های شمالی بسیار بهتر از جنوب است. 
 
۴.وضعیت جایگاه های سوخت در اهواز مناسب نیست! در هر شبانه روز مردم به جایگاه مراجعه کنند شلوغی ها بیداد می کند! کارگروهی تشکیل شود که دلیل شلوغی ها را پیدا کنند. چرا باید در گرمای شدید جنوب مردم نفتخیز ترین منطقه کشور برای پرکردن باک خود اینچنین زجر بکشن.
 
۵. شرکت پخش منطقه اهواز مدت هاست توسط سرپرست و با تمشیت اداره می شود! چرا باید منطقه ای که اینچنین مهم است همچنان‌ بصورت سرپرستی اداره شود! آیا نمی‌توان جایگاه همان سرپرست را به مدیر تغییر داد یا اینکه چه اهدافی پشت پرده این موضوع است که هنوز این منطقه باید با سرپرست اداره شود؟ آیا دلیل مشکلات موجود این روزهای پایتخت صنعت نفت این نیست که شخص اول پخش اهواز اختیارات کامل برای انجام امورات خود بدلیل نداشتن حکم مدیریت را ندارد؟ 
 
بارها این مطالبات از سوی مردم اهواز از زبان نفت آنلاین منتشر شد اما گوش شنوایی توسط مدیران وقت پالایش و پخش نبود و امیدواریم با صدور دستوری ویژه توسط مدیرعامل جوان مدیرعامل پالایش و پخش یکبار برای همیشه به این مشکلات پایان داده شود و مردم شهری که در هر زمینه (دفاع مقدس ؛ اقتصاد و.... ) دین خود را به کشور ادا کردند بتوانند با آرامش بیشتری در این شهر زندگی کنند. با تشکر از نفت آنلاین

تصویری از پمپ بنزین منطقه خرمکوشک اهواز که حدود ۲ سال است به بهانه تعمیرات تعطیل می باشد
پمپ بنزین خرمکوشک عامری اهواز
https://naftonline.ir/news/30394/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0