تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
مصوبه متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان صنعت نفت براساس تقویم مالی و بیمه‌ای سال ۱۴۰۳ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از سوی وزیر نفت تأیید و به صندوق‌ها ابلاغ شد.
بازنشستگان صنعت نفت
بازنشستگان صنعت نفت
به گزارش نفت آنلاین براساس تقویم مالی و بیمه‌ای سال ۱۴۰۳ صندوق‌ها، مصوبه متناسب‌سازی امسال از سوی جواد اوجی، وزیر نفت، تأیید و به صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت ابلاغ شد. 
 
براساس چارچوب متناسب‌سازی مستمری و مقرری سال ۱۴۰۳، «۶درصد به همراه یک‌میلیون تومان مبلغ ثابت» به پایه مستمری‌های بازنشستگان صنعت نفت در سقف ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اسفند سال ۱۴۰۲ افزوده می‌شود.
 
متناسب‌سازی یادشده ۱۰.۵درصد مستمری‌های حداقلی و ۱۰درصد میانگین مستمری‌ها را افزایش می‌دهد، بنابراین امسال با احتساب افزایش ۲۰درصدی فروردین‌، نرخ افزایش مستمری‌ها درمجموع بیش از ۳۰درصد خواهد بود.
 
نکته مهم آن است که متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان صنعت نفت، امسال با مدنظر قرار دادن عدد ثابت در چارچوب رویکرد حمایتی بیشتر از مستمری‌های حداقلی، نهایی شده است و زمان پرداخت مبالغ متناسب‌سازی اوایل شهریور خواهد بود.
 
صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت تعدیل و تعهدها را با رعایت قواعد بیمه‌ای و تأمین بار مالی تضمین‌شده و بین‌نسلی عملیاتی می‌کند.
https://naftonline.ir/news/30246/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
زیبا خزایی
سلام خواهشا خواهشا همسانسازی رو فکر باشید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی محمدی
خدا را شکر این افزایش باعث می شود باز نشستگان بهتر زندگی کنند . خدا خیرتان
بدهد که در فکر معیشت ما هستید
امید وارم در کارتان موفق وپیروز باشید.
انشاالله.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمود
باسلام چرا باید سقف گذاشته شود ؟اگر برای حداقل بگیران عدد ثابت را منظور نمودید خوب نتیجه ان گرفتن درصد بیشتر برای انان است وبسیار کار پسندیده ای است .
اما با گذاشتن سقف ، درصدی که امثالی مثل من که پایه حقوقی بالاتری بدلیل ۴۱ سال سابقه کار ، پایه سازمانی بالا ومدرک تحصیلی دکترا وجانبازی وایثارگری اضافه میگردد حدود۳درصد است.درحالی که به یکسان تورم بر همه فشار میاورد اسم این افزایش را عدالت اجتماعی میگذارید اگر بعد از چند سال مثل سالهای گذشته به همین طریق پیش برود ایا تفاوت حقوق که بر اثر ایتم هایی که نوشتار شد تاثیر حود را ازدست نمیدهد ما که بازنشسته ودستمان کوتاه است ایا انگیزه را برای شاغلین برای کسب ایتم ها کمتر نخواهد کرد
feedback
Iran, Islamic Republic of
ممنون وسپاسگزارازوزیرمحترم صنعت نفت ومسولین صندوق بازنشستگی صنعت نفت کاشکی میشدبرای برقراری ۲ماه پایه حقوق سایت بازمیشدتاازاین مزایابهره مندشویم
feedback
Iran, Islamic Republic of
ینی توی این واسه خیلی از خدماتی که توی همه ی دنیا مجانی هست به نا حق ازت پول میگیرن ولی خون تو دلت میکنن تا حقتو بهت بدن.
نه فقط پول واسه همه کاری فقط اذیتت میکنن. اون از حقوق اون از وام دادناتون اون از یارانه دادناتون . بابا بسه دیگه اه . حالم از هرچی مسول بی شعوره بهم میخوره. شدین سرچشمه ی بدبختی و فساد توی این مملکت.
همین مردم اوردنتون سر کار حالا خون همین مردم رو کردین تو شیشه.
بمیرم بهتره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند جانباز بازنشسته نفت
متناسب سازی بمعنی همسان سازی با کارکنان شاغل که سابقه و رتبه یکسان باشند، آیا 6% و یک‌میلیون اضافه حقوق متناسب سازی خواهد بود. شرمتان باد.
feedback
United Arab Emirates
بیوک رضوی قرانقیه
با عرض سلام وادب حضور مدیران و مسئولین محترم از اینکه همواره زحمات این قشر از مجموعه مورد عنایت قرار میدهند سپاسگزارم بوده و امید است برخی از باز نشستگان که جوانی خود وحتی خانوارهشان بتبعیت از انها از بسیاری امکانان شهری محروم سپری نموده اند مورد عنایت قرار دهند لااقل فرزندان آنها را دارای تخصص میباشند به خدمت گزاری در صنعت مشغول شوند قبلا از کلیه مدیران خدوم مشرف به مناطق محروم و مشکلات انهاهستند سپاسگزارم
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالاهزاده
خداوند بهمگی شما اجر بدهد
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالاهزاده
خداوند بهمگی شما اجر بدهد
تازه ترين نظرات
0