تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
مدیرعامل شرکت پتروشیمی نخل آسماری با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه روز کارگر را تبریک گفت.
شرکت پتروشیمی نخل آسماری
شرکت پتروشیمی نخل آسماری
به گزارش نفت آنلاین متن پیام مدیرعامل این شرکت به شرح ذیل است:
 
علیرغم پیشرفت و توسعه تکنولوژی، هنوز جوامع بشری چرخش امور جاری و زندگی خود را از ساده ترین سطح تا پیچیده ترین آنها را مرهون دستان پرتوان قشر محترم کارگر می باشند.
علیرضا برزین پتروشیمی نخل اسماری
کار و تلاش مسیر درخشانی است که خورشید صداقت و خلوص ، گرمابخش و انرژی دهنده وجود رهروان این طریق است و چه افتخار آمیز است در سایه این تلاش صادقانه ، همراه شما کارگران بودن‌کارگرانی که با مجاهدات پیگیر خود، قبل از انقلاب با اعتصابات دامنه دار ، انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از انقلاب هم با کوشش خود و جهاد در راه اسلام این انقلاب را به پیش می برند و امیدوارم که کوشش آنها در پیشگاه مقدس خدای تبارک و تعالی مقبول باشد و سرفراز باشند .
 
یازدهم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت کار و تکریم کارگران صبور جامعه است که با اراده و علاقه، در راه سربلندی، خوداتکایی و پیشرفت کشور، گام بر می دارند .
 
بی تردید نقش جامعه کارگری در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور، فزونی تولید و حفظ استقلال و آزادی ایران اسلامی، نقش بی‌بدیلی است. علی رغم شرایط خطیر کشور، تحریم های حداکثری اعمال‌شده، و تبعات ناشی از ، حوادث غیر مترقبه و فشارهای معیشتی؛ جامعه کارگری هم چون همیشه با تخصّص تعهّد و مجاهدت خود، چرخ اقتصاد کشور را به تحرک واداشته و با نهایت توان خود کوشیده‌اند تا پیروز میدان‌های پیکار اقتصادی و صنعتی باشند .
شرکت پتروشیمی نخل آسماری
اینجانب این روز مهم و برجسته را به جامعه کارگری کشور، به ویژه کارگران فعال در عرصه صنعت و به خصوص خانواده کارگری و همکاران ارجمندم در «شرکت پتروشیمی نخل آسماری» صمیمانه تبریک عرض نموده و به وجود گرانبهایتان می بالم و امیدوارم با تلاش های فراگیر و بهره‌مندی صحیح از رهنمودهای مقام معظم رهبری و اندیشه‌های نو و هنر بازوی کارگران زحمتکش، شاهد تحقّق آرمان های والای انقلاب باشیم. 
 
تبریک ویژه به کسانی که هر روز تلاش می‌کنند تا بهترین ها را به خانواده و جامعه خود هدیه بدهند. 
 
روز جهانی کارگر مبارک 
علیرضا برزین . مدیرعامل شرکت پتروشیمی نخل آسماری
پتروشیمی نخل آسماری
⬅️ نفت آنلاین : لازم به ذکر است شرکت پتروشیمی نخل آسماری پیشگام بومی گزینی در بین شرکت های مستقر در سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر است و بر اساس اطلاعات موثق دریافتی بیش از ۹۵ درصد از کارگران این شرکت را افراد بومی منطقه تشکیل می دهند.
https://naftonline.ir/news/29741/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0