تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
استخدام قرارداد کار با مدت معین در بانک ایرانی

آگهی استخدام ۱۱۶ نفر در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین قصد دارد از میان داوطلبان مرد و زن با انعقاد « قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی» استخدام نماید.
استخدام در بانک ایران زمین | IRAN ZAMIN
استخدام در بانک ایران زمین | IRAN ZAMIN
----------------------------------------------------

✔️✔️اخبار استخدامی صنعت نفت و انرژی و بانک های کشور  را در استوری پیج اینستاگرام ما دنبال کنید؛عضویت از طریق لینک زیر.

🔴🔴لینک عضویت در اینستاگرام ما جهت مشاهده اخبار استخدامی :
 http://instagram.com/naftonline


----------------------------------------------------

نفت آنلاین | با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد مشتری مداری، بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرایی شعب و ادارات در سمت بانکدار ( متصدی امور بانکی ) و کارشناس ( اعتبارات و بانکداری شرکتی، حسابرسی و حقوقی ) بر اساس ضوابط، مقررات وآئین نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط ذیل، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد « قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی» استخدام نماید.

شایان ذکر است آزمون استخدامی بانک ایران زمین برای دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در شهرهای تهران، شیراز، اهواز، کرمان و یزد برگزار می گردد.

الف: رشته و گرایشهای تحصیلی مورد پذیرش ( دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری )


جدول « الف »

نیرو های مورد نیاز در شعب فقط با مدرک کارشناسی ( به عنوان متصدی امور بانکی )
استان های مورد نیاز سمت رشته گرایش
تهران، فارس، بوشهر، خوزستان، کرمان، هرمزگان، یزد، البرز، قزوین و کهکیلویه و بویراحمد متصدی امور بانکی حسابداری کلیه گرایشها
آمار کلیه گرایشها
علوم اقتصادی اقتصاد، پول و بانکداری، نظری، بازرگانی، صنعتی،
بین الملل، اقتصادسنجی، اسلامی، مالی
مدیریت صنعتی، بازرگانی، دولتی، مالی، بیمه، امور بانکی ( بانکداری )، امور شعب، اجرائی
بانکداری و امور بانکی کلیه گرایشها

نیرو های مورد نیاز در ستاد با مدرک کارشناسی ارشد ( به عنوان کارشناس )
استان های مورد نیاز سمت رشته گرایش


تهران
کارشناس اعتبارات و بانکداری شرکتی حسابداری کلیه گرایشها
علوم اقتصادی اقتصاد، پول و بانکداری، نظری، بازرگانی، صنعتی، بین الملل، اقتصادسنجی، اسلامی، مالی
مدیریت مالی، بازرگانی
کارشناس حسابرسی حسابرسی کلیه گرایشها
تهران و یزد کارشناس حقوق حقوق کلیه گرایشها

تبصره 1 : داوطلبان استخدامی در رشته های مورد نیاز ستاد باید رشته و گرایش تحصیلی آنان در مقاطع کارشناسی نیز صرفاً با رشته های مندرج در جداول مذکور باشد.

* خیلی مهم* : برای احراز سمت ‎ های کارشناس در واحدهای ستادی، " کارشناس اعتبارات و بانکداری شرکتی و حسابرسی "، داشتن حداقل 3 تا 5 سال سابقه کاری مرتبط در حوزه های فوق الذکر الزامی است. بدیهی است در خصوص شرایط سنی، سابقه مربوطه به حداکثر سن ذکر شده در بند 9، اضافه خواهد شد .

ب – شرایط ورودی عمومی و اختصاصی :
  • 1- تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
    2- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور
    3- عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
    4- عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
    5- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
    6- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم ( برای داوطلبان ذکور )
    توجه : به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    تبصره 2 : برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تائید پزشک معتمد بانک در مورد توانائی انجام کار الزامی است.

    7- تندرستی و توانائی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی ( به تائید پزشک معتمد )
    8- نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضائی ذیصلاح
    9- برای متصدیان امور بانکی حداکثر سن 28 سال تمام شمسی ( متولدین 1371/07/01 به بعد ) و برای سمت کارشناس با مدرک کارشناسی ارشد حداکثر سن 30 سال تمام شمسی ( متولدین 1369/07/01 به بعد ) می باشد.
    10- حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی 13 تمام و کارشناسی ارشد 15 تمام
    نکته بسیار مهم : کلیه داوطلبان استخدامی در صورت قبولی در آزمون هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی ( یا گواهینامه موقت معتبر ) می باشند و در صورت عدم ارائه مدارک، استخدام آنان منتفی خواهد شد.

    11- متقاضیان باید بومی و ساکن استان مورد تقاضا باشند.
    تبصره 3 : بومی به شخصی اطلاق می گردد که دارای حداقل یک شرط از سه شرط ذیل باشد:
    * محل تولد وی یکی از شهرهایاستان مورد تقاضا باشد.
    * حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان مورد تقاضا ساکن بوده باشد( با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری )
    * داوطلب استخدامی حداقل چهار ( 4 ) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را بصورت متوالی در یکی از شهرهای استان مورد تقاضاطی کرده باشد.
    تبصره 4 : متقاضیان، صرفاً در یکی از شهرهای استان مورد تقاضا و بر اساس نیاز و آئین نامه و مقررات بانک بکارگیری خواهند گردید. لذا در مراکز استانهائی که شهرهای مختلف در سطح استان اعلام نیاز شده است، هر یک از افراد متقاضی می توانند الویت اول، دوم و سوم خود را انتخاب نمایند . از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر عدم درخواست جابجائی ( انتقال ) به استانهای دیگربه مدت 10 سال اخذ خواهد شد.
    تبصره 5 : در صورت نیاز، پذیرفته شدگان در طول مدت خدمت مطابق با مقررات داخلی بانک به سایر شهرهای استان مربوطه انتقال یافته و هیچگونه اعتراضی از سوی پذیرفته شدگان مورد قبول نخواهد بود.

    12- صرفا فارغ التحصیلان رشته و گرایشهای تحصیلی مقاطع کارشناسی برای متصدیان امور بانکی و کارشناسی ارشد برای کارشناسان ستاد با شرایط اعلامی مندرج در جداول فوق، می توانند در فرآیند استخدامی شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمی باشند.
    13- استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و همچنین قبولی در آزمون، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک می باشد. لذا ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
    14- چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل آمده و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.
    15- مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه به شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می باشد.
    توجه : چون از نفرات برتر در مرحله آزمون کتبی جهت شرکت در مصاحبه استخدامی طی تماس تلفنی دعوت بعمل می آید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را درخصوص درج تلفنهای ضروری تماس در فرم تقاضای ثبت نام مبذول نمایند.

    16- بدیهی است درصورتیکه در هر مرحله مشخص گردد تاریخ فارغ التحصیلی، پایان یا معافیت از خدمت داوطلب در زمان ثبت نام، بعد از تاریخ مدنظر در این آگهی بوده است تخلف محسوب گردیده و از استخدام و اشتغال بکار وی در هر مرحله ای ممانعت بعمل خواهد آمد.
    17- دروس آزمون:
مواد آزمون عمومی مشترک در کلیه رشته های امتحانی
مواد آزمون
۱ - معارف اسلامی
۲ - ادبیات و نگارش اداری
۳ - زبان انگلیسی ـ عمومی
۴ - اطلاعات عمومی
۵ - مهارت های ICDL
۶ - هوش و استعداد تحصیلی ( GMAT )

آزمون های تخصصی:
آزمون تخصصی ويژه رشته حسابداری و حسابرسی
مواد آزمون
۱ - اصول حسابداری ۱ و ۲
۲ - حسابداری میانی ۱ و ۲
۳ - حسابداری شرکت ها
۴ - قانون تجارت
۵ - مدیریت مالی
۶ - مبانی سازمان و مدیریت
 
آزمون تخصصی ويژه رشته آمار
مواد آزمون
۱ - مفاهیم و روش های آماری
۲ - احتمال ۱
۳ - رگرسیون ۱
۴ - نمونه گیری ۱ و ۲
 
آزمون تخصصی ويژه رشته علوم اقتصادی
مواد آزمون
۱ - اقتصاد خرد و کلان
۲ - اقتصادسنجی
۳ - پول، ارز و بانکداری
۴ - اقتصاد ایران
۵ - بانکداری الکترونیک
۶ - اقتصاد بخش عمومی
 
آزمون تخصصی ويژه رشته مدیریت
مواد آزمون
۱ - آمار و کاربرد آن در مدیریت
۲ - اقتصاد خرد و کلان
۳ - مبانی سازمان و مدیریت
۴ - رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
۵ - بازاریابی و تحقیقات بازار
 
آزمون تخصصی ويژه رشته بانکداری و امور بانکی
مواد آزمون
۱ - اصول حسابداری ۱ و ۲
۲ - قانون تجارت
۳ - اصول بانکداری
۴ - حسابداری بانکی
۵ - بانکداری داخلی و بانکداری بین الملل
۶ - مدیریت مالی
۷ - پول، ارز و بانکداری
 
آزمون تخصصی ويژه رشته حقوق
مواد آزمون
۱ - حقوق مدنی
۲ - حقوق جزای اختصاصی ( جرایم علیه اموال (
۳ - آیین دادرسی مدنی
۴ - حقوق تجارت
۵ - حقوق کار
۶ - حقوق اساسی و اداری

* آزمون دارای نمره منفی می باشد.

نکته : برای همکاران تحت پوشش ( شرکت تامین آتیه سرزمین ایرانیان ) که در واحدهای اجرائی بانک فعالیت دارند در صورت داشتن شرایط اعلامی تا 5 سال سابقه این افراد به شرط سن آنان اضافه خواهد شد.
ج – نحوه ثبت نام – هزینه ثبت نام – دریافت کد رهگیری – مهلت ثبت نام – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون – زمان و محل برگزاری آزمون

نحوه ثبت نام : صرفاً از طریق سایت اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir انجام می پذیرد و دواطلبان می بایست ابتدا به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام ( در صورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
توجه : کلیه متقاضیان استخدام می بایست ضمن تکمیل مشخصات و فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت فوق الذکر عکس 4×3 پرسنلی جدید خود را با عرض 300 و ارتفاع 400 پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلو بایت اسکن نموده و در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

هزینه ثبت نام: داوطلبان می بایست مبلغ 1/200/000 ریال ( یک میلیون و دویست هزار ریال ) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام ( با داشتن الزامات آن همانند CVV2 و رمز دوم کارت بانکهای عضو شتاب ) پرداخت نمایند.
توجه : در صورت عدم احراز شرایط آگهی استخدام، هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

دریافت کد رهگیری: کلیه متقاضیان می بایست پس از پرداخت هزینه ثبت نام، نسبت به ثبت اطلاعات و ارسال موفق آن اطمینان حاصل نموده و پس از اخذ کد رهگیری، آن را جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نزد خود نگه دارند.

مهلت ثبت نام: از روز یکشنبه مورخ 1399/07/27 لغایت پایان روز یکشنبه مورخ 1399/08/04 میباشد.

دریافت کارت ورود به جلسه : کلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست در روزهای چهارشنبه مورخ 1399/08/28 و پنج شنبه مورخ 1399/08/29 با مراجعه به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir کارت ورود به جلسه آزمون را پریت و با توجه به آدرس حوزه امتحانی، در جلسه آزمون شرکت نمایند.

توجه : کلیه متقاضیان واجد شرایط لازم است برای روز آزمون کارت چاپی ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود را به همراه داشته باشند در غیر این صورت از ورود به محل حوزه امتحانی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

زمان و محل برگزاری آزمون : روز جمعه مورخ 1399/08/30 ساعت 8 صبح و محل آن نیز در کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپی ) درج خواهد شد.
 
https://naftonline.ir/news/21945/
منبع : نیازمندی های همشهری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0