تاریخ انتشارجمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
در سومین روز کاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت ملی حفاری ایران و شرکت دانا انرژی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی حفاری ایران و شرکت دانا انرژی با هدف گسترش زمینه های همکاری در سومین روز کاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران اقدام به امضای تفاهمنامه همکاری کردند.
شرکت ملی حفاری ایران و شرکت دانا انرژی تفاهمنامه همکاری امضا کردند
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهمنامه توسعه همکاری از سوی دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران و مهندس ایروانی مدیرعامل شرکت دانا انرژی امضا و مبادله شد. 
 
در آیین امضا این سند همکاری دکتر گلپایگانی گفت: شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین شرکت ارائه کننده عملیات حفاری و خدمات جنبی در کشور است و با توانمندی تجهیزاتی و امکانات و ماشین الات تخصصی و نیروی انسانی مجرب نقش ارزنده ای در تحقق برنامه های بخش بالا دست صنعت نفت دارد. 
 
وی افزود: تعامل و همکاری دو جانبه با شرکت دانا می تواند در سرعت بخشی به تحقق برنامه پیش رو صنعت نفت موثر واقع شود. 
 
مهندس ایروانی نیز با اشاره به ظرفیت های دانا انرژی و سابقه همکاری با ملی حفاری در بخش استفاده از ظرفیت های ناوگان حفاری و خدمات یکپارچه فنی از جمله در توسعه میادین نفت وگاز گفت: هر دو شرکت می توانند در همکاری مطلوب و متقابل بیش از پیش به تحقق برنامه های توسعه ای شرکت ملی نفت ایران کمک نمایند. 
 
💠محورهای همکاری شامل استفاده از دکل های حفاری و ناوگان خدمات جنبی ملی حفاری در قرار دادهای جاری و پیش رو دانا انرژی در توسعه میادین و سایر پروژه های این شرکت در مناطق نفتخیز می باشد.
 
https://naftonline.ir/news/29806/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0