تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بحث واردات تجهیزات، ماشین‌ها و دستگاهای مورد نیاز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تسهیل و تسریع موارد مربوط به تشریفات گمرکی حل و فصل خواهد شد.
واردات تجهیزات و ماشین‌های مورد نیاز شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب تسهیل و تسریع می‌شود
علی زارعی در حاشیه انعقاد تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در نمایشگاه بین المللی نفت در تهران اظهار کرد: مناطق آزاد یکی از ظرفیت های بسیار خوب کشور هستند که در هر استانی که قرار دارند آن استان و شرکت های فعال در آن استان می توانند از این ظرفیت طلایی استفاده کنند.
 
وی با اشاره به همکاری های مشترک میان منطقه آزاد اروند و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، افزود: در تفاهمی که با مناطق نفت خیز جنوب داشتیم، استفاده از ظرفیت منطقه آزاد اروند در خوزستان به عنوان یک منطقه ویژه بحث تسهیل و تسریع واردات و حل و فصل تشریفات گمرکی مربوط به تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه ها در دستور کار است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: قرار است در قالب این تفاهم نامه نسبت به نوسازی ناوگان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اقدام شود و منطقه آزاد اروند و شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند نسبت به این کار اقدام کند.
 
زارعی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری های دوجانبه میان منطقه آزاد اروند و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شاهد حرکت رو به جلوی هرچه بیشتر صنعت نفت کشور باشیم.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، ۲۲ اردیبهشت ماه و در آخرین روز از نمایشگاه بین المللی نفت در تهران تفاهم نامه همکاری دو جانبه میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و منطقه آزاد اروند به امضا رسید.
https://naftonline.ir/news/29838/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0