تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
آخرین خبر در رابطه با برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۷
به گزارش نفت آنلاین ، سال گذشته اطلاعیه ای از سوی وزارت نفت در خصوص برگزاری آزمون استخدامی نفت در سال ۹۶ منتشر شد. در این آزمون امتیازاتی برای کارکنان قراردادی و پیمانکاری نفت و همچنین دانشجویان دانشگاه صنعت نفت توسط  منابع انسانی وزارت نفت در نظر گرفته شد. بعد از ثبت نام داوطلبان در مهلت زمانی مقرر ثبت نام این آزمون ، دیوان عدالت اداری با توجه به مغایرات قانونی بعضی از امتیازات این آزمون اقدام به لغو موقت آن کرد.

بعد از رفع اشکالات قانونی آزمون  ، دیوان عدالت اداری در تاریخ ۹۶,۱۲٫۲ با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاری آزمون جدید استخدامیحکم کرده است.

طی چند روز گذشته چندین رسانه خبری از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۷ از ماههای آینده خبر دادند. پیگیری های نفت آنلاین نشان میدهد فعلا وزارت نفت قصد برگزاری این آزمون در ماههای آینده را ندارد و خبر مربوطه در این رسانه ها صحت ندارد.

نفت آنلاین به محض دریافت اخبار موثق از آزمون استخدامی نفت از طریق رسانه خبری و کانال تلگرام رسمی خود (عضویت) اطلاع رسانی خواهد کرد.
https://naftonline.ir/news/7334/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
همچین گفتید اطلاعیه فوری؛ فکر کردم قراره هفته بعد برگزار بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ژئوفیزیک لرزه شناسی
والله
feedback
France
ژئوفیزیک زازله
خواهشا فقط یکی به اینا بگه، به پیر به پیغمبر ، ژئوفیزیک ربطی به زمین شناسی نداره، مگر نه برید زمین شناس بگیرید واسه اکتشاف، بابا منابع درسی ژئوفیزیک با زمین شناسی خدا تا آسمون فرق داره، رشته ما لیسانس نداره، از لیسانس ریاضی یا فیزیک یا معدن اکتشاف یا عمران و زمین شناسی هستن، اینقدر منابع امتحانی ما رو با زمین شناس ها یکی قرار ندین ، به خدا کار ما کاربردی و کار با نرم افزاره ، کار اونا هم رفتن سر زمین و تحلیل هست، به خدا فرق زیادی داریم،
0