تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️اوپک امروز ۶۴ ساله شد.
 
⬅️هیثم الغیص طی پیامی ویدیویی شصت‌وچهارمین سالروز تأسیس سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) را تبریک گفت.
 
⬅️ شرکت پایانه های نفتی :واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد مدت موقت این شرکت در جزیره خارک عملیاتی شد.
 
⬅️ثقفی سرپرست گروه پتروپارس : کمک به رفع ناترازی گاز در زمستان ۱۴۰۳ یکی از مهم‌ترین رویکردهای این گروه است.
 
⬅️مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در عسلویه: منطقه نیازمند گمرک تخصصی صنایع نفت و گاز است، به‌نحوی که ورود و خروج تجهیزات تخصصی این صنایع در آن تسهیل شود.
 
⬅️حمایت عملی یکی از قدرتمندترین و بانفوذترین نمایندگان مجلس از مردمان سرزمین نفت/ تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور درخصوص ظلم آشکار سازمان مالیاتی به مردم استان های نفت خیز اعتراض کرد.
 
⬅️معاون وزیر نفت هند از درخواست کشورش برای افزایش تولید نفت اعضای اوپک‌پلاس خبر داد.
 
⬅️جرثقیل ۴۰ تنی (HYDRALIFT) سکوی A9 که ۱۵ سال از سرویس خارج بود با تلاش کارکنان مجتمع نفت و گاز دریایی ابوذر، تعمیر و عملیاتی شد.
 
⬅️ ادعای رییس کمیسیون انرژی: دغدغه‌ها و مطالبات کارکنان وزارت نفت به‌صورت تخصصی در این کمیسیون در حال پیگیری است.
 
⬅️ گاز به خط لوله جدید رشت - چلوند تزریق شد.
 
⬅️عملیات موفقیت‌آمیز تعمیرات خط ۱۰ اینچ انتقال گاز در کویر لوت به همت کارکنان این شرکت انجام شد.
 
⬅️عظیمی فر مدیرعامل پالایش و پخش: مهم‌ترین انتظار من در این دوره توجه به سرمایه انسانی به‌عنوان دارایی اصلی صنعت پالایش است تا در زمینه معیشت و توسعه فردی از همه ابزارها برای حفظ و نگهداشت نیری انسانی بهره‌مند شویم.
 
⬅️حیدرزاده مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها آریاساسول به یک شرکت دانش‌بنیان بدل شده است، گفت: در حوزه‌های دانش و نوآوری در رویدادهای مختلف بین‌المللی در رقابت‌ با شرکت‌های مطرح توانستیم جوایز برتر ۶ و ۷ ستاره را کسب کنیم و به‌عنوان یک برند برتر در صنعت پتروشیمی دنیا شناخته شویم.
 
⬅️رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر: ظرفیت نیروهای جوان و متخصص بوشهری در پست‌های کلان مدیریتی وزارت نفت و سایر دستگاه‌ها فراهم شود.
 
⬅️متخصصان تعمیرات زیرآب شرکت نفت فلات قاره در روزهای پایانی تابستان بسیار گرم منطقه لاوان، موفق به بازیابی و اصلاح هاوزرهای غرق‌شده پایانه SBM (گوی شناور) و جلوگیری از بروز وقفه در صادرات نفت‌خام شدند.
 
⬅️ رویترز: شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز از افزایش تعداد دکل‌های نفت و گاز طبیعی شرکت‌های حفاری آمریکا برای نخستین بار در پنج هفته خبر داد.
 
⬅️اعضای گروه بریکس در اجلاس «دستورکار اقلیمی» که در سطح وزارتی و مقامات عالی‌رتبه اعضا در مسکو برگزار شد، بر اهمیت تجارت کربن در گذار انرژی و پیشبرد سیاست‌های اقلیمی تأکید کردند.
https://naftonline.ir/news/30416/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
۰
سلام بقول آقای نوذری وزیر اسبق نفت هرچندسال یکبار برای کارکنان رسمی وزارت نفت ازاوپک وجوهی پیش بینی وبه حساب وزارت واریز میشه اون پول کجا ست که به ما رسمی ها نمیدن
تازه ترين نظرات
0