تاریخ انتشارجمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️حمید بورد مدیرعامل Nioc پس از جلسه با مدیران نفتی جنوب: بصورت مستمر از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بازدید می کنیم.
 
⬅️محسن پاک نژاد وزیر نفت در حکمی احمد زراعتکار را به‌عنوان مشاور وزیر در امور برنامه و بودجه و جانشین معاون وزیر در برنامه‌ریزی منصوب کرد.
 
⬅️ یک منبع موثق: حضور مدیرعامل NIOC و اعضای هیات مدیره در اهواز جهت بررسی و دریافت میزان توانمندی مدیران جنوبی و بررسی عملکرد آنها انجام شده است و پس از بررسی های صورت گرفته تغییرات آغاز خواهد شد.
 
⬅️بررسی های صورت گرفته توسط نفت آنلاین نشان می دهد انتصاب یکی از افراد "بدون سابقه مهم" در صنعت نفت که همیشه عنوان مشاور را در یک دهه گذشته در کارنامه خود یدک می کشد بعنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری در دولت چهاردهم کذب محض است و احتمالا اخبار منتشر شده در بعضی رسانه ها در این خصوص رپورتاژ جهت مطرح شدن این فرد باشد!
 
⬅️مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست وزارت نفت: تیم آتش‌نشانان صنعت نفت به نمایندگی از ایران به نوزدهمین دوره مسابقات جهانی آتش‌نشانان در شهر هاربین چین اعزام می‌شوند.
 
⬅️ مدیرعامل گاز در جمع مدیران این شرکت: باید اشتباهات خود را بپذیریم و آن را تکرار نکنیم!
 
⬅️ مدیران ارشد پتروشیمی مارون بعد از گذراندن دوره کایزن در ژاپن به کشور بازگشتند./ پیشنهاد نفت آنلاین : از مدیران آزمون بگیرید تا میزان بهره مندی آنها از دوره نمایان شود.
 
⬅️محمدصادق عظیمی‌فر، معاون وزیر نفت: روابط مالی با پالایشگاه‌ها باید به‌نحوی تنظیم شود که ناظر بر منافع ملی باشد؛ قطع به یقین با حمایت‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و همت مجموعه پرتلاش شرکت‌های پالایشی، موانع فراروی پروژه‌های کیفی‌سازی صنعت پالایش نفت برداشته خواهد شد.
 
⬅️مدیرعامل جدید شرکت پخش از مصرف ۱۴۲ میلیون لیتری بنزین در روز دهم شهریور امسال خبر داد و گفت: با افزایش سفرهای برون‌شهری ‌در روزهای پایانی تابستان، هم‌اکنون مصرف در اوج خود قرار گرفته و میانگین روزانه مصرف بنزین کل کشور در شهریور به روازنه ۱۳۲ میلیون لیتر رسیده است.
 
⬅️شرکت نفت فلات قاره از آغاز آزمایش و راه‌اندازی نیروگاه منطقه عملیاتی قشم و افزایش ۲۵ مگاواتی ظرفیت تولید برق این شرکت خبر داد.
 
⬅️مجمع عمومی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری اهداف از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت برگزار و صورت‌های مالی آن تصویب شد. بر اساس این مجمع ارزش کل دارایی‌های صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در سه سال اخیر به‌طور میانگین و مطابق شاخص معیار استانداردشده (NAV) ۳۵درصد افزایش یافته است.
 
⬅️هشت عضو اوپک‌پلاس تصمیم گرفتند کاهش عرضه داوطلبانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه‌ای نفت خود را تا پایان ماه نوامبر ۲۰۲۴ تمدید و برنامه تسهیل کاهش عرضه تدریجی را با ۲ ماه تأخیر به جای اکتبر از اوایل دسامبر امسال آغاز کنند.
https://naftonline.ir/news/30382/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
یونسعلی حسنعلی پور
سلام به دولت وفاق ملی دولت چهاردهم به ریاست دکتر پزشکیان و سلام به وزیر نفت این دولت آقای پاک نژاد و همچنین جناب آقای بورد معاون وزیر و ریاست شرکت ملی نفت ایران و کسی که خودش هم نفتی هست و هم دغدغه ی نفتی را داشته و دارد من یونسعلی حسنعلی پور بعنوان یک رزمنده و یک بازنشسته کد 23از نفت مرکزی ایران شرکت به ه برداری نفت و گاز کرمانشاه و جز صندوق بازنشستگی نفت بهبهان سالهاست بخاطر بی عدالتی و ظلم که دیده ام گلایه داشته و بارها نامه زدم به آقای ا.جژ و مدیرانش ولی دریغ از یک اقدام و عمل کتبی. لذا انتظار دارم که در دولت وفاق ملی و انسجام ملی و در مدیریت‌های نفتی به مشکل من 526681و امثال من رسیدگی و آنچه حق و حقوق داریم و دارم مثل حق رزمندگی مثل پاداش این سالها وووو‌‌ بررسی و پرداخت بشود از طرف مدیران تازه نفس و نفتی های گذشته لذا از آقای پاک نژاد و آقای بورد انتظار ویژه دارم که به این مشکلات سر و سامان بدهند قبلاً هم آقای بورد خودش از عقب مانده گفته بود خدا راشکر که الان خودش مدیر ارشد نفتی شده و سلام 09169736128. 1403/6/17
تازه ترين نظرات
0